  • Data: 2015-03-24 13:42:17
    Temat: Re: Długie przyzwyczajanie się do nowego samochodu.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ww" napisał w wiadomości grup

    > Najbardziej mnie denerwuje kiedy włączam kierunkowskaz a równocześnie
    > włączają mi się długie światła. Po pół roku nadal zdarza mi się
    > to praktycznie codziennie.

    No po pół roku to już się powinieneś przyzwyczaić
    Może po prostu manetka jest wyrobiona i zbyt łatwo długie wskakują?

    A może jakiś "pomysłowy" projektant. Jak jeździłem Zafirą to tam było tak
    zrobione że migacz potrafił wyskoczyć na bardzo łagodnym łuku, a próba
    ponownego wrzucenia powodowała odbicie. Natomiast jak po zakręcie nie
    wyskoczył i trzeba go było samemu odbić to najczęściej niechcący powodowało
    to wrzucenie przeciwnego kierunku.

    > Teoretycznie można pożyczać auta od znajomych czy rodziny mając swoje

    > No ja nie wiem czy moi znajomi staną się chętni do pożyczania komuś
    > kto rozbił swoje.

    To zmień znajomych :-)
    Jak ja miałem tylko jedno i je rozbiłem to zaraz miałem trzy telefony: Ty
    masz dzieci i musisz je jakoś odwozić do szkoły to weź mój, a ja sobie
    jakoś poradzę.

    Kolega np. przesiadł się na rower, a koleżanka dojeżdżała z kimś innym z
    pracy.

    Pozdrawiam
    Ergie