  • 1. Data: 2012-11-29 15:54:40
    Temat: A4
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    Jak to mówią na śląsku .. Byłech pierwszy :)
    Chyba....
    Zaraz po 13tej na węźle w Brzesku zdjęli wszystkie ograniczenia i
    zakazy... to sobie wjechałem na Tarnowa.
    Za mną pojechał jeszcze jeden samochód, ale gość chyba wymiękł bo
    zjechał w Wierzchosławiach.
    Drogówka na końcu autostrady w Tarnowie pilnująca wjazdu w stronę
    Krakowa bardzo mnie zmierzyła... :)
    Ciekaw jestem swoją drogą czy mieli by za co mnie pociągnąć

  • 2. Data: 2012-11-29 17:05:37
    Temat: Re: A4
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 29-11-2012 o 15:54:40 Pablo <p...@f...pl> napisał(a):

    > Byłech pierwszy :)

    Aż dziwne, że przez tyle czasu taka cisza. A autostrada otwarta już przed
    15.
    http://www.radiokrakow.pl/www/index.nsf/ID/AWRA-92FE
    48

    --
    SW3
    ----

  • 3. Data: 2012-11-29 17:41:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 29.11.2012 17:05, SW3 wrote:

    > Aż dziwne, że przez tyle czasu taka cisza. A autostrada otwarta już
    > przed 15.
    > http://www.radiokrakow.pl/www/index.nsf/ID/AWRA-92FE
    48

    Poki co to jest wyrob autostradopodobny.

  • 4. Data: 2012-11-29 17:48:49
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    W dniu 2012-11-29 17:41, neoniusz pisze:

    48

    > Poki co to jest wyrob autostradopodobny.
    Malkontent.
    Tylko i aż w środkowym odcinku.

  • 5. Data: 2012-11-29 17:50:58
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Poki co to jest wyrob autostradopodobny.

    Że nie pobierają opłat? ;)

  • 6. Data: 2012-11-29 18:39:39
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 29.11.2012 17:48, Pablo wrote:

    > Malkontent.

    Trudno sie cieszyc z czegos co od wielu wielu lat jest standardem na
    calym swiecie. Cale 57 kilometrow, niesamowite. I to po polrocznym
    opoznieniu a i tak wiekszosc drogi nadal jedna jezdnia. Cudownie!

  • 7. Data: 2012-11-29 20:07:08
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-11-29 15:54, Pablo pisze:
    > Jak to mówią na śląsku .. Byłech pierwszy :)
    > Chyba....

    Chyba nie ;), też tam leciołżech w tym momyncie :)

    > Ciekaw jestem swoją drogą czy mieli by za co mnie pociągnąć

    To zależy co masz w spodniach.
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 8. Data: 2012-11-30 20:34:03
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 29.11.2012 15:54, Pablo wrote:
> [...]
    > Krakowa bardzo mnie zmierzyła... :)
    > Ciekaw jestem swoją drogą czy mieli by za co mnie pociągnąć

    Odwoluje swoje zle slowa na temat tej autostrady. Przejechalem wlasnie z
    Krakowa do Tarnowa i poczulem sie jak nie w Polsce ;) Jakosc zycia
    poprawia sie kilka razy!