    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Dlugosc rozwalcowania rur w sicie
    Date: Sun, 2 Jan 2011 01:58:34 -0800 (PST)

    On Jan 1, 10:17 pm, " " <l...@g...pl> wrote:
    > Prosze o wyrozumialosc - zaczynam dopiero swoja przygode z projektowaniem :)

    No to dam ci rade: nie dasz rady sam rozwiazac kazdego problemu
    najlepiej na swiecie. Jeden telefon do producenta ekspanderow i minuta
    rozmowy da ci wiecej niz miesiac teoretycznych rozwazan. Nie wiem co
    tam obecnie Krais ma w ofercie, ale jestem przekonany ze to "sie da".
    Moze byc drogo, ale masz jeden bardzo wazny argument: roztlaczajac na
    calej dlugosci unikasz korozji szczelinowej od strony plaszcza.
    Konrad
    PS luz zastosujesz oczywiscie nie wedlug zalecen temy, tylko
    producenta ekspandera.