eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDługotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd? › Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED.xt.v.chmurka.net!not-for-mail
    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny
    prąd?
    Date: Thu, 12 Jan 2017 12:48:17 +0000 (UTC)
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <1iTd6aipsIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    References: <1bTd67o0gIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    <5876214c$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <m...@b...pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 12 Jan 2017 12:48:17 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="gof";
    posting-host="xt.v.chmurka.net:172.24.44.4"; logging-data="23404";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: tin/2.3.3-20160327 ("Kinloch") (UNIX) (Linux/3.16.0-4-amd64 (x86_64))
    DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha1; c=relaxed/simple; d=chmurka.net; s=news;
    t=1484225297; bh=H8x/ryfhWOr8zWegQAg/9phR6QI=;
    h=From:Subject:Newsgroups:References:Message-ID:Cancel-Lock:
    User-Agent:MIME-Version:Content-Type:Content-Transfer-Encoding;
    b=ZbMAHuEZ3roWGsmgJgVFwyzGrljNoISl7mAaTiuMMRZ/CD6DqgQLpHfUb4yK/EhcF
    9mSUkoVop+7dLfpGg0QIzvfwjsOJR9Rf2/fwqn+LoS7Fw+3Lj/sXrQMEfYkMMCY1Om
    44r18TmR7/uvvdvCHVlUgXwVyBpvb6w1q6FzRe7w=zRe7w=
    Cancel-Lock: sha1:IfsLlFp30STS4X+O0+CInek8/fI=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:710913
    [ ukryj nagłówki ]

    badworm <n...@p...pl> wrote:

    > A do tego zimą na krótkich dystansach (szczególnie po mieście)
    > akumulator i tak potrafi mieć ujemny bilans energetyczny. Mało okazji do
    > ładowania, niskie temperatury a do tego duża ilość odbiorów: światła,
    > dmuchawa, ogrzewanie tylnej szyby, wycieraczki, spryskiwacze i bajery w
    > nieco lepszych samochodach niż mój czyli podgrzewane siedzenia, lusterka
    > i takie tam ;)

    U mnie alternator daje radę, nie widziałem żeby napięcie spadało. Latem z
    kolei włącza się wentylator chłodnicy, który też swoje ciągnie :)

    --
    http://www.chmurka.net/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: