    Subject: Re: Do Trybuna... (innym nie wolno czytać!!)
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sat, 18 Feb 2017 09:31:32 +0100

    > "Trybun" 58a7437e$0$15206$6...@n...neostrada.pl

    > Jest moim dziełem. Max był jedynie narzędziem. ;)

    Zdaje się że jest/było dokładnie na odwrót. Przez zwykły przypadek
    robiący dobre fotki Max znalazł się w rekach narzędzia o nazwisku
    Ciszewski.

    > Cóż... Mamy odmienne zdanie na temat złego oświetlenia. ;)
    > Jako Dziecko śmierci, lubię pogawędki z duszami zmarłych.
    > [ale Trybun jeszcze żyje -- a gada o bohaterstwie jak umarły]

    Bo tak naprawdę bohaterstwa nikt nie ceni. Najwyższe odznaczenia
    państwowe nie są dla bohaterów którzy np z poświęceniem życia potrafią
    skoczyć i z tonącego auta wyciągnąć pasażerów,. Takie odznaczenia
    dostają najczęściej różne indywidua, którzy nie tylko z bohaterstwem ale
    z uczciwym życiem często mają bardzo mało wspólnego,.. a dla bohaterów
    to co najwyżej pomnik po śmierci.

    > Tacy oni Ruscy jak Skłodowska -- Rosjanka. :)
    > Bolszewicy byli dowodzeni przez Lenina, ten był słabym Ruskim,
    > finansowany przez Niemiecki kontrwywiad bądź coś podobnego...
    > Tak było na początku -- później Lenin zamienił się w typowego
    > chłopa/chama zbuntowanego... Chciał iść na Zachód, by policzyć
    > się ze swymi mocodawcami, którzy go (rzecz jasna?) orżnęli!
    >
    > Od czasów Lenina minęło wiele lat i powstali jego następcy,
    > zbuntowani jak on -- Saddam Husajn, Usama ibn Ladin...

    Ruski to potoczna nazwa. Pewnie to od tego że centrala zarządzania ZSRR
    znajdowała się na terenie Rosji. I zamiast o jakichś głupotach podsumuj
    lepiej wojnę polsko-ruską z 1920. Kto w sumie może się czuć w niej
    zwycięzcą?

    > O przejście do miasta walczyli (i ginęli) ochotnicy.
    > Bronili miasta (pełnego ludzi) przed Bolszwikami.
    > Bronili miasta przed zbrodniarzami, przed zniszczeniem.

    Zdaje się w Irackiej Karboli też nasi ochotnicy "bronili miasta",
    oficjalnie przedstawia się ich jako bohaterów.

    > I niziuteńki krzyżyk upamiętniający bestialstwo potomków Stalina?
    > Kolejna masakra! Włocławski słup energetyczny widać w Ciechocinku,
    > ale tego pomnika można nie dostrzec z mostowej drogi, będąc tuż
    > obok tego krzyża i patrząc w jego kierunku...
    >
    > Tam też są fotki (i z ubroku, i ze stycznia br.) z Maxa -- nie
    > wiem, dlaczego ich nie widać.

    Nic nie wiem o krzyżyku, ani tym bardziej o fotkach.