    Subject: Re: Do Trybuna -- tylko do Trybuna
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Trybun <L...@j...cb>
    Date: Sun, 10 May 2020 10:23:45 +0200

    > Inni [w tym i ja] nie mogą czytać tego wątku!
    >
    > - zamknięcie 64W10 startującego z początku hybrydy trwa 50 sekund
    > - start 64W10 z początku hybrydy trwa 80 sekund wg mnie licząc od
    >   momentu wybrania systemu w bootmenadżerze
    > - start 64W10 z początku hybrydy trwa 54 sekund
    >   wg jakiegoś programu nadzorującego
    >
    > Zapewne te czasy można skrócić czystką w MountedDevices, ale
    > nie teraz mam na to ochoty.
    >

    > Gdy hybryda nauczy się stosownego wspierania się SSD,
    > być może te czasy zmaleją.
    >
    > W MountedDevices mam 99 wpisów -- właśnie policzyłem.
> [...]

    A więc gdyby przyjąć że start 10ki odzwierciedla całą sprawność dysku to
    hybryda jest chyba złym pomysłem. Z HDD startuje szybciej. Z drugiej
    jednak strony ktoś widzi sens w takich dyskach..

    Też uważam że opóźnienia systemu związane z netem to głównie za sprawą
    słabego łącza a nie samego komputera.

    "Majowej", czyli można liczyć na jakiś sierpień-wrzesień.. ;-)