    From: Icek <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)
    Date: Mon, 07 Mar 2011 09:47:35 +0100

    > Wyjście z założenia, że prawie wszyscy Operatorzy świadczą prędkości,
    > które prawie nigdy nie są osiągane jest bardzo krzywdzące dla całego
    > środowiska. Takie stwierdzenie może tyczyć się tylko sieci GSM.

    ale GSM ma to coś czego sieci kablowe nie mają. Mobilność. I to jest
    pewnego rodzaju koszt mobilnosci. Wkurza mnie tylko, że reklamują się,
    że są 7,2Mb/s

    Wpadł raz taki klient do mnie i mówi: Potrzebuje szybki internet. Nasz
    BOK proponuje: Może 4Mb/s, działa bardzo dobrze, dla podstawowych
    czynności w internecie jest zupełnie wystarczające. A klient: Panie, ja
    miałem już 7,2 z GSM. Teraz to ja potrzebuje z 50Mb/s bo tak wolno mi
    działało.

    > Od dawna jestem zwolennikiem walki z kłamliwymi reklamami, czemu tym się
    > w pierwszej kolejności urzędy nie zajmą ? Jeśli operator oferuje
    > prędkość 21 Mega użytkownikowi, gdzie cały sektor ma taką prędkość to
    > jest jawne oszustwo. Wystarczy kupić modemy pojeździć posprawdzać na
    > "certyfikowanym" sprzęcie i szybko tą "złą praktykę" ukrucić.

    zgadza się, to jest najprostsze i najszybsze do wykonania. Popieram.

    tyż prawda ;)

    Icek