eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDobijając opony nie ma różnicy w spalaniu › Re: Dobijając opony nie ma różnicy w spalaniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.unit0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!border2.nnt
    p.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!npeer.de.kpn-eurorings.net!npeer-ng0.de.k
    pn-eurorings.net!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.fr7!futt
    er-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    Subject: Re: Dobijając opony nie ma różnicy w spalaniu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5c712de1$0$483$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4sa8o$iqf$1@node1.news.atman.pl>
    From: Peter <p...@o...pl>
    Date: Sun, 24 Feb 2019 07:10:05 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.5.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <q4sa8o$iqf$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: Avast (VPS 190223-4, 2019-02-23), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 19
    Message-ID: <5c72353e$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 87.239.222.18
    X-Trace: 1550988606 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 498 87.239.222.18:10328
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2046
    X-Received-Body-CRC: 3136466088
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650939
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-02-23 o 21:26, Jacek pisze:
    > W dniu 23.02.2019 o 12:26, Peter pisze:
    >> i odwrotnie jak spuszczę powietrze (dużo) to spalanie sie nie zmienia
    >> (teoretycznie)
    >>
    >> przypuszczam dlaczego ...
    > Dlaczego?
    > Zrób doświadczenie i przejedź się rowerem z mocno napompowanymi oponami,
    > a potem spuść powietrze i porównaj, jak się jedzie. Nie musisz zaraz,
    > możesz na wiosnę.
    > Jacek
    >
    wiem, dlatego napisałem teoretycznie, samochód jest homologowany na
    konkretnych fabrycznych oponach z konkretnym ciśnieniem powiedzmy 2bary

    jak zmieniam ciśnienie w oponach to zmienia się średnica koła która
    zaburza wynik przejechanej odległości i niweluje zysk/stratę na oporach
    toczenia, więc jak się tego nie uwzględni to wychodzi że różnicy prawie
    nie ma a jak się uwzględni to różnica w spalaniu jest nawet 10%

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: