    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Docker
    Date: Sat, 19 Jan 2019 01:35:51 GMT

    On 2019-01-16, Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:
> [...]
    ing-previewing-performance-issues-15-built157--11429
    3/#ca707278

    > Vegas znany jest ze swej niestabilności. Obawiam się, że wiele nie ugrasz,
    > być może zamiast kopać się z koniem warto rozważyć zmianę na coś
    > stabilnego?

    Tak im tez napisałem, ale 2ch fanbojów się doczepiło, że narzekam a nie
    daję potrzebnych danych i czy szukam rozwiązania. Stwierdziłem więc,
    że co mi tam, przynajmniej będę mógł powiedzieć, że próbowałem.

    Oczywiście jak już dałem co chcieli to zero odpowiedzi. Za to dzisiaj
    dostałem odpowiedź od magixa. Kompletnie bezużyteczne kopiuj i wklej
    klarownie bez czytania co im się posłało. Elaborat o tym, że edycja wideo
    wymaga dużych zasobów. Jakoś umknął im fakt, że to przy dużo większych
    zasobach ten ich badziew działa gorzej.

    Natomiast problemem jest też to alternatywne oprogramowanie, bo robię
    czesto z MVC, czyli np. 3D. Jaki tego typu edytor (i w podobnej cenie)
    zpisze mi coś w takim formacie lub niechby i w SBS? Wydaje się, że
    DaVinci Resolve powinien, ale jeszcze nie obczaiłem jak.

    No nic, będę szukał i sprawdzał. Może się skończyć, że edytowac będę na
    jakimś slabszym Intelu a kodować w vboxie na AMD.

    --
    Marcin