  • Data: 2019-05-16 15:15:17
    Temat: Re: Dodac MS-DOS do Ubuntu + WinXP
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5cdd0a04$0$537$6...@n...neostrada.pl

    > Postscriptum: Zostałem ukarany ;) zastawieniem wjazdu do garażu za film,

    Suruweczki:

    http://eneuel.w.duna.pl/zastawka/P_20190516_091910.j
    pg
    http://eneuel.w.duna.pl/zastawka/P_20190516_091917.j
    pg
    http://eneuel.w.duna.pl/zastawka/P_20190516_091934.j
    pg
    http://eneuel.w.duna.pl/zastawka/P_20190516_091952.j
    pg

    bez jakiejkolwiek obróbki...

    > którego nie jestem współautorem?! Bracia Siekielscy nie
    + którego nie jestem współautorem?! Bracia Sekielscy nie

    https://youtu.be/BrUvQ3W3nV4
    > Rozbijam oglądanie na raty -- bo oglądanie całości naraz
    > przerasta me siły, choć niby wiem to i owo od dawna...

    -=-

    > Kąsajcie jakoś uczciwiej -- nie stale mnie!!!!!!

    Facet w filharmonii czuje, że ktoś mu leje na głowę...
    Rozgląda się po czym krzyczy:

    - Coś się do mnie uczepił? Lej po wszystkich!!

    -=-

    Jeszcze nie wróciłem do mieszkania, więc nie wiem,
    czy Mercedes odjechał -- nieco ;) zmęczony wróciłem
    do biura, bo było bliżej... (i odwaliłem robotę, jak
    się to mówi -- lubię tę pracę; chyba nie wykonywałem
    takiej zarobkowej pracy, której nie lubiłem)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

    Cytat lepszy od argumentu?

    7 Każdy doradca wysoko ceni swą radę,
    a przecież bywa i taki, który doradza na swoją korzyść.
    8 Strzeż się doradcy,
    a najpierw poznaj, jakie są jego potrzeby,
    - albowiem taki na swoją korzyść doradza -
    czy czasem nie zyska on czegoś na tobie, jakby losem,
    9 i aby, mówiąc ci: <<Dobra jest twoja droga>>,
    nie stanął z przeciwka, by patrzeć na to, co przyjdzie na ciebie.

    http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=627

    Powyższe tyczy stanowiska JKaczyńskiego w sprawie
    kościelnej pedofilii -- nie zaś doradców z tej grupy.

    13 Następnie trzymaj się rady twego serca,
    gdyż nad nią nie masz nic godniejszego wiary.

    [obecnie me serce niczego mi nie doradza, ale
    czasami radzi mi, abym łyknął ćwiarteczkę Nebivoru]