  • Data: 2014-09-27 19:52:59
    Temat: Re: Doradźcie obiektyw plissss
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-27 16:20, Piotr Kosewski pisze:

    > Nie wiem czy tak "trudno się przyczepić". Nawet na przytoczonym
    > przez Ciebie photozone.de 24-70/2.8 oberwał w komentarzu:
    > http://www.photozone.de/sonyalphaff/600-zeiss2470f28
    ff?start=1

    Ten artykuł czytałem. Sam też przytoczyłem inne wady. Cena obiektywu
    jest przy tej jakości z d... wzięta i choćby dlatego nie brałbym go pod
    uwagę. Szczerze mówiąc każdy obiektyw obrywa w komentarzach. Nie ma
    szkieł idealnych.

    > Jeśli tak bardzo Ci zależy na 24-70/2.8, to mogłeś lepiej wybrać system.
    > :D

    Masz na myśli klapoczące lustra, bez wizjera elektronicznego, z
    nieruchomym LCD, cyrki z podnoszeniem lustra, zasłanianiem wizjera,
    quasi-szybkostrzelnością? Faktem jest, że mógłbym trochę przyoszczędzić
    na jakimś D800 ale nie o kasę mi chodziło lecz o komfort pracy w
    połączeniu z akceptowalną wysoką jakością zdjęć.

    > Ten obiektyw w wykonaniu Sony jest po prostu smutny. No ale na tyle
    > było akurat Sony stać. Niestety doklejone logo ZEISS nie poprawia
    > jakości szkła. :)

    Smutny? Dla mnie to porażka Sony. Oczywiście cena 8 tys. jest dla mnie
    wyznacznikiem w tej opinii. Gdyby kosztował 2k zł, to co innego.

    > Oczywiście nie zmienia to faktu, że ten obiektyw to najlepsze 24-70/2.8
    > dla Sony A99.

    Jak w gałązce wyżej zweryfikowałem swoją opinię: 24-105 f/4 będzie
    bardziej odpowiedni jednak.

    Marek