  • 61. Data: 2014-07-28 17:39:19
    Temat: Re: Dorobi?em si? bia?ego paska na aucie...
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 10:09:46 -0500, A.L. napisał(a):

    > Nie wiem kto to jest Motylinski
    >
    > A.L.

    A wiesz o czym i o kim piszesz?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 62. Data: 2014-07-28 17:53:58
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 28 Jul 2014 17:39:19 +0200, "P.B." <p...@w...pl> wrote:

    >A wiesz o czym i o kim piszesz?

    Kto to jest Motylinski?

    A.L.

  • 63. Data: 2014-07-28 18:00:56
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 10:53:58 -0500, A.L. napisał(a):

    > Kto to jest Motylinski?

    ROTFL
    http://wiadomosci.onet.pl/kujawsko-pomorskie/zdewast
    owany-samochod-kara-za-pomoc-ubogiemu/v5myx
    https://www.youtube.com/user/AnacronPoland
    https://www.facebook.com/tomek.motylinski

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 64. Data: 2014-07-28 18:25:40
    Temat: Re: Dorobiłem się białego paska na aucie...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 16:16:02 +0200, Myjk napisał(a):
    > Mon, 28 Jul 2014 15:50:38 +0200, Trybun
    > Ale na dachu? Jak ktoś niszczy komuś auto kubłem farby, to się w malowanie
    > pędzlem/wałkiem nie bawi.

    Na oko to po prostu wylal na dach, a struga splynela jak widac.
    Dziwnie troche splynela, ale moze akurat tak wyszlo.

    J.

  • 65. Data: 2014-07-28 18:29:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 15:41:01 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Inaczej - anacron twierdzi, że w nocy, pod marketem spotkał
    > bezdomnego, któremu dał jakieś grosze i potem zobaczył, jak ten
    > bezdomny je chleb. I poszedł zrobić mu zakupy. W dwóch reklamówkach. O
    > 22:27.

    Zdarza sie.

    > Kupując bezdomnemu podczas upałów wędliny i nabiał w tym jajka...

    A to przeciez bezdomny wybieral :-)

    > Po raz kolejny zwracam uwagę, że jego strona, opisująca walkę z
    > radarami znikła z sieci. A tym się jeszcze do niedawna lansował.

    I co podejrzewasz ?

    J.

  • 66. Data: 2014-07-28 18:44:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, July 28, 2014, 6:29:28 PM, you wrote:

    > Zdarza sie.

    Znaczy też dajesz bezdomnym 2PLN w środku nocy i czekasz aż wróci ze
    sklepu, żeby się rozpłakać na widok chleba?

    > A to przeciez bezdomny wybieral :-)

    Ponoć nie...

    Myślę, że nasz drogi (46+PLN) anacron wrócił na weekend do Włocławka,
    stwierdził, że ma pusto w lodówce i pojechał na zakupy. I to są jego
    zakupy. A łzawa historyjka może ewentualnie jest prawdziwa z 2PLN i
    chlebem. Ewentualnie z jakimś dodatkiem.

    > I co podejrzewasz ?

    Jestem zdziwiony po prostu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 67. Data: 2014-07-28 18:58:18
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 27.07.2014 13:46, A.L. pisze:
    > Nie sadze. Byl to typowy objaw dzialania "polskiego kotla
    > piekielnego". Jak ktoos cos zrobil pro publico bono, nalezy mu silnie
    > skopac dupe. tak z czystej, katolickiej i obywatelskiej zyczliwosci.
    > Zeby wiedzial

    Ta, był taki jeden, na J jakoś, co mówił że ci co się obnoszą ze swoimi
    dobrymi uczynkami to że niehalo, że zaiste odebrali już swoją nagrodę na
    ziemi i tak dalej. Takie tam judejskie piekiełko.

    p. m.

  • 68. Data: 2014-07-28 19:10:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 18:44:14 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Znaczy też dajesz bezdomnym 2PLN w środku nocy i czekasz aż wróci ze
    > sklepu, żeby się rozpłakać na widok chleba?

    Nie, ale o 22:00 oni stoja i prosza ..

    > Ponoć nie...

    A fakt.

    > Myślę, że nasz drogi (46+PLN) anacron wrócił na weekend do Włocławka,
    > stwierdził, że ma pusto w lodówce i pojechał na zakupy. I to są jego
    > zakupy.

    No tak po prawdzie jesli byl pod sklepem o 22, to gdzie jego zakupy ?
    Chyba ze ta kielbasa i jajka :-)

    Opis sytuacji tez nieco dziwny - daje 2 zl, po czym czeka w
    samochodzie i patrzy co w tego wyniknie ?
    Nie wiem jak we Wloclawku, ale u mnie w Tesco to sie tak szybko chleba
    nie kupi...

    > Jestem zdziwiony po prostu.

    No w zasadzie tak, mozna byc zdziwionym.
    Tomaszu - gdzie twoja strona fotoradarowa ?

    J.

  • 69. Data: 2014-07-28 19:17:11
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-07-28 14:54, A.L. pisze:

    > Poczytaj sobie posty na tej grupie. Na temat owego uczynku. Posty
    > ziejace nienawiscia do tego kto kupil bezdomnemu jedzienie.

    Uwielbiam takie "skróty myślowe"...
    Nie "ziejące nienawiścią", tylko drwiące i wyśmiewające. I nie fakt
    pomocy bezdomnemu, tylko chwalenie się tym wszem i wobec wraz z epicko
    ckliwym opisem.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 70. Data: 2014-07-28 20:01:48
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 18:58:18 +0200, m napisał(a):

    > Ta, był taki jeden, na J jakoś, co mówił że ci co się obnoszą ze swoimi
    > dobrymi uczynkami to że niehalo, że zaiste odebrali już swoją nagrodę na
    > ziemi i tak dalej. Takie tam judejskie piekiełko.

    To się pojawia czasem w komentarzach pod artykułami o Matce Tomaszu z
    Włocławka, ale ateista informatyk skąd nie wie, że dwa tysiące lat temu już
    o nim pisali:

    Ewangelia Św. Mateusza:

    Jałmużna

    2 [Vt-3,33][JK] Kiedy więc dajesz jałmużnę, nie trąb przed sobą, jak
    obłudnicy czynią w synagogach i na ulicach, aby ich ludzie chwalili.
    Zaprawdę, powiadam wam: ci otrzymali już swoją nagrodę.

    3 [Vt-3,33] Kiedy zaś ty dajesz jałmużnę, niech nie wie lewa twoja ręka, co
    czyni prawa,

    4 [Vt-3,33] aby twoja jałmużna pozostała w ukryciu. A Ojciec twój, który
    widzi w ukryciu, odda tobie.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek