  • Data: 2017-02-09 15:30:32
    Temat: Re: Droga na bogato
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości
    On 09.02.2017 13:04, J.F. wrote:
    >Pilnować i tak trzeba.

    No to po cholere wybierac dodatkowo drozsza oferte ?

    >Albo zmieni się w trakcie, jak pisałeś niżej - co jest właśnie
    >nagminne i jest pokłosiem wyboru najtańszych ofert.

    Nie, nagminne sa drobne zmiany, spowodowane niedokladnym projektem
    wstepnym i niedokladnymi pomiarami/badaniami.
    Zrobi sie wykop, okaze sie ze tam glina jest i trzeba fundamenty
    wzmacniac.

    Albo tak jak sobie projektant wymyslil, to sie zrobic nie da, trzeba
    inaczej.

    >To Berlin zdaje się.

    Berlin.

    >Do niedawna bywałem w Berlinie średnio raz w miesiącu.
    >Nie twierdzę, że nie ma tam takich dziur ale ja na takie nie
    >trafiłem.

    To tez mowie - kamerzystow maja zdolnych.
    Wypatrzyli dziury, ktorych normalnie sie nie zauwaza :-)

    >Poza tym na co dzień jadę do Szczecina przez niemcy (akurat zaraz
    >jadę) i widzę jak jest.

    Ale to jakas swieza autostrada chyba.
    A tu widzisz - kamera nie klamie, obok rzeczywistosc skrzeczy :-)

    >Te asfalty w ogóle nie są łatane przez lata.

    Asfalty czy betony ?

    >Kiedyś w centrum małego miasteczka niemieckiego widziałem jak
    >naprawia się dziurę takim sprzętem:
    >https://www.youtube.com/watch?v=AZr2d2VcQvc
    >Z tym, że ta niemiecka robiła to bez obsługi naziemnej ;-)
    >Nie mogłem się napatrzeć.

    U nas tez sie zdarza. Uwazam to wielka ch*, bo potem te kamyczki
    miesiacami lataja i lakier niszcza :-)
    I chyba nie pokazali najwazniejszego - ubijania, bo bez tego dziura
    bedzie nastepnej zimy.

    Na tym galilelo tez padlo "jest kilka technologii naprawy - najlpiej
    jak przyjezdza frezarka ... ale to drogie i uciazliwe. A mamy tez
    "zimny asfalt", mozna dziure zalatac w godzine, a wytrzyma ... od paru
    miesiecy do paru lat, nigdy nie wiadomo" :-)

    >To już jest temat na osobną dyskusję.

    To moze jednak lepiej, jak rzad dostaje 18% i nimi gospodarzy lepiej
    lub gorzej, a jak gorzej, to zaraz widac, ze domaga sie 19% ...

    J.