    From: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Droga z pierwszeństwem, a dobre maniery ?
    Date: Mon, 01 Sep 2014 21:38:12 +0200

    On 01/09/14 20:59, Radek D wrote:
    > PJ mam od niedawna i powiedzcie mi czy łamię rażąco jakiś przepis czy po
    > prostu trafiam na samych buraków ?

    No niestety i jedno, i drugie. Może nie rażąco... ale życie pokazuje, że
    dla korzystającego z uprzejmości w razie "W" nie ma litości. Nie ma
    pierwszeństwa, to ma stać choćby do wieczora. No bo właśnie bywa to, co
    opisujesz - podporządkowany startuje ucieszony, a tu jakaś torpeda i
    pierdziu.
    Chyba do Policji z tym trzeba by uderzyć, że dochodzi do niebezpiecznych
    sytuacji. A potem do lokalnej gazety :-]
    Długofalowo - oczywiście urząd miasta/gminy powinien zmienić
    organizację. Może namalują rondo?

    --
    Alf/red/