    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5404f69b$0$2366$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <lu50fr$v7e$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <lu62fb$3ip$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <lu8ms5$ll7$1@dont-email.me> <54081ef0$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@p...pl.invalid>
    <X...@1...0.0.1>
    <luauau$pn8$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <luc7hq$85v$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <ludgs5$bem$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <luerpc$orj$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <lufa6h$vp1$1@dont-email.me> <Pine.WNT.4.64.1409062345200.2440@quad>
    <lug2fr$om0$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <lulkpd$fej$1@dont-email.me> <lund82$jok$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Droga z pierwszeństwem, a dobre maniery ?
    Date: Tue, 9 Sep 2014 19:35:25 +0200

    Użytkownik "Icek" napisał w wiadomości grup
    >ile razy jestem to wole jednak ten "zakorkowany" Wrocław niż ruszać
    >się po LA samochodem

    >Z Santa Monica do Griffith Observatory czyli jakieś 17 mil można
    >czasami pokonać w 3h

    A jak czesto ? Bo i we Wroclawiu sie to zdarza ... no powiedzmy 10km w
    1.5h, ale raczej raz na 5 lat :-)

    >Styl jazdy, styl szkolenia, styl czegokolwiek związanego z
    >samochodami włączając w to same samochody jest nie do porównania. To
    >jest inny świat. Czy lepszy? Nie wiem.
    >Zastanawiam się tylko czemu czasami dobrych rozwiązań się u nas nie
    >kopiuje.
    >Weź i zaparkuj w LA w niedozwolonym miejscu, wystawaj poza obrys,
    >zaparkuj tyłem mając blachy z Florydy to po 10 minutach zobaczysz co
    >to nieuchronność kary.

    O co chodzi z tym parkowaniem tylem ? nie wolno, czy tylko tym z
    innego stanu nie wolno ?

    I to prarkowanie to jest to dobre rozwiazanie ?
    No moze i dobre, jesli wyborcy glosuja na radnych powiekszajacych
    ilosc miejsc do parkowania.
    U nas wydaje sie ze glosuja na odwrotnych.

    No i mamy lepsze rozwiazania - oslupkowano wszystkie chodniki i nie da
    sie zaparkowac.
    Zlosliwi dodaja ze ma to cos wspolnego z otwarciem nowego,
    prywatno-publicznego parkingu, po 6 zl/h.

    J.