  • 1. Data: 2015-03-13 13:30:53
    Temat: Drukarka Brother DCP-365CN nieostry druk pogrubiony
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Trafiła mi się drukarka jak w temacie, drukuje ona nieostro w przypadku
    kopiowania oraz wydruku z komputera natomiast wydruk wewnętrznych ustawień i
    demo wewnętrzne drukarki wychodzi prawidłowo. Nie znalazłem w menu drukarki
    ani w menu sterownika żadnych opcji wyrównania i kalibracji wydruku. Zarówno
    kopiowanie przy użyciu skanera bez podłączenia do komputera jak i wydruk z
    komputera jest rozmazany w poziomie. Widać wyraźnie, że gdy drukuje litery
    to są one przesunięte w bok i przez to pogrubione.
    Gdy wybieram wszelakie wydruki wewnętrzne jakie oferuje drukarka to są one
    prawidłowe i ostre.
    Robiłem reset urządzenia ale nic nie daje.
    Zmiana komputera też nic nie daje bo z każdego innego tak samo źle drukuje.
    Co może być powodem? Jak usunąć ten problem?

  • 2. Data: 2015-03-14 00:54:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-13 o 13:30, Doxent pisze:

> [...]
    > Zmiana komputera też nic nie daje bo z każdego innego tak samo źle drukuje.
    > Co może być powodem? Jak usunąć ten problem?

    Problem ze sterownikiem.
    1. Znaleźć komputer z systemem na który jest oryginalny sterownik
    producenta drukarki.
    2. Nie kupować starego sprzętu na wyprzedażach.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-03-14 10:03:14
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-03-14 o 00:54, RadoslawF pisze:

    > Problem ze sterownikiem.
    > 1. Znaleźć komputer z systemem na który jest oryginalny sterownik
    > producenta drukarki.
    > 2. Nie kupować starego sprzętu na wyprzedażach.

    Mam drukarkę CDP-135C. Działa bez zarzutu pod Win7. Dlaczego model 365CN
    miałby nie działać?

    Moja drukarka też kiedyś zaczęła drukować nieostro. Przypadkowe mocne
    szturchnięcie w podajnik papieru - naprawiło sytuację. A męczyłem się
    wcześniej całą ryzę. Czyściłem, cudowałem - nie pomagało.

    --
    MN

  • 4. Data: 2015-03-14 10:30:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-14 o 10:03, Marcin N pisze:

    > Mam drukarkę CDP-135C. Działa bez zarzutu pod Win7. Dlaczego model 365CN
    > miałby nie działać?

    Dlaczego zakładasz że nie działa poprawnie pod W7 ?
    Czegoś nie doczytałem w pierwszym poście wątku ?

    > Moja drukarka też kiedyś zaczęła drukować nieostro. Przypadkowe mocne
    > szturchnięcie w podajnik papieru - naprawiło sytuację. A męczyłem się
    > wcześniej całą ryzę. Czyściłem, cudowałem - nie pomagało.

    To dlaczego strony testowe drukuje poprawnie ?
    Idą z innego podajnika ?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2015-03-14 11:32:33
    Od: " 666" <...@...6>

    Miałem bardzo podobny problem z Lexmarkiem x364dn ("przesunięty" druk, lecz nie
    zawsze, juz jej nie mam, OIDP kserowało jak żyleta,
    a czasem od przypadku do przypadku drukowało "z przesunięciem"), a teraz z Samsungiem
    SCX-5737FW (bardzo blady druk, lecz nie
    zawsze, nigdy nie wiesz jak wyjdzie, bo czasem jest idealnie - kartridż pełny
    oryginalny).

    -----

  • 6. Data: 2015-03-14 20:23:21
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-03-13 13:30, Doxent pisze:
> [...]
    > Zmiana komputera też nic nie daje bo z każdego innego tak samo źle drukuje.
    > Co może być powodem? Jak usunąć ten problem?

    Postaraj się o program od tej drukarki. Powinna być w nim opcja
    wyrównania głowic drukujących czy czyszczenia dysz.

    --
    animka

  • 7. Data: 2015-03-16 23:53:04
    Od: Doxent <d...@g...pl>

    > Postaraj się o program od tej drukarki. Powinna być w nim opcja
    > wyrównania głowic drukujących czy czyszczenia dysz.

    Ten model nie ma. Sterownik ściągnięty oryginalny ze strony producenta.
    Z resztą oddałem już tą drukarkę człowiekowi który miał z nią problem.
    Pewnie uszkodzony sterownik wewnętrzny, wsad firmware albo jakieś inne
    niedostępne ustawienia.

  • 8. Data: 2015-03-16 23:56:03
    Od: Doxent <d...@g...pl>

    > Problem ze sterownikiem.
    > 1. Znaleźć komputer z systemem na który jest oryginalny sterownik
    > producenta drukarki.
    > 2. Nie kupować starego sprzętu na wyprzedażach.

    1. Sterownik zainstalowany na innym kompie, rezultat ten sam.
    2. Sprzęt nie mój, oddałem kolesiowi który miał z nim problem.

    Prawdopodobnie walnięty wsad. Nie ma programu do wyrównania głowic dla
    tego modelu drukarki niestety.