    From: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Drukarka HP LaserJet 5L - problem *s1M
    Date: Sat, 2 May 2009 23:16:25 +0200

    Użytkownik "KRIZZ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gtfm82$o33$1@news.vectranet.pl...
    > Witam, otóż mam taki problemik.. za każdym razem, kiedy drukuję coś na ww
    > drukarce, to pierwsza strona wychodzi z takim czymś w lewym górnym rogu:
    > *s1M
    >
    > Reszta strony jest pusta, i potem wchodzi dopiero druga strona i tam się
    > drukuje dalej, ale nie zawsze. Czasem jest tak, że drukuje się ta pierwsza
    > strona z tym czymś, a potem zaczyna mrugać pomarańczowa dioda na
    > urządzeniu (tak jakby jakiś błąd bufora albo coś) i nic się nie drukuje.
    > Aby unieszkodliwić pomarańczową diodę, można z zasilania wyłączyć i
> [...]

    Przede wszystkim sprawdz selftesta drukarki - czy takie rzeczy wychodza przy
    stronie testowej z drukarki (bez podlaczenia do komputera). Jesli tak (w co
    watpie) - sprawa oczywista - drukarka do wymiany.

    Po drugie sprobuj wydrukowac strone testowa systemu operacyjnego. Jesli
    wydrukuje OK, to znaczy ze problem jest gdzies glebiej. Jesli nie wydrukuje
    poprawnie - to problem komunikacji (spooler-kontroler- kabel-elektronika
    drukarki)

    Przy okazji wartoby jeszcze zapytac, z jakiego programu tak ci drukuje.. Czy
    to jest program DOSowy, czy windowsowy. Bo jesli DOS, to trzeba by pogrzebac
    w programie, bo to program moze robic taki miszmasz...

    Pozdrawiam
    Michal