  • Data: 2009-04-19 19:46:08
    Temat: Re: Drukarka do etykiet
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JwZw" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:gsfttg$70l$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Weź pod uwagę na czym chcesz drukować.

    Przede wszystkim na tym takim papierze naklejkowym - glownie adresy na
    koperty i male paczuszki.

    > Z tego co pamiętam wszelakie Dymo wymagają paieru z dziurkami między
    > etykietami czyli najdroższego jaki widziałem.

    O widzisz. O tym wogole nie wiedzialem.

    > Może cos się zmieniło przez ostaynie lata.

    W zasadzie nic na ich stronach nie piszą o jakims papierze dziurkowanym, i
    te zdjecia pogladowe raczej tez nie zawieraja zadnych "dziurkowanych"
    elementow, ale tutaj moge cos przeoczyc.

    > Popatrz na drukarki Zebra - nie bez powodu są obecne wszędzie gdzie trzeba
    > drukować dużo i tanio.
    > Np. http://www.altarex.com.pl/index.php?drukarki=2&skane
    ry=124-cats_left

    No wlasnie sie nad tym zastanawialem, ale jest roznica. Brother kosztuje
    kolo 240 zl brutto, Dymo okolo 450 zł brutto, a Zebra jest juz w cenie okolo
    1200 zł brutto. I tak sie zastanawiam czy do drukowania zwyklych naklejek
    adresowych taki "mercedes wsrod drukarek" jest potrzebny:) Ten przeskok
    cenowy jest jak dla mnie troche zbyt duzy (nie pod wzgledem braku pieniedzy,
    tylko dostosowania moich potrzeb do drukarki). Z drugiej strony lubie kupic
    cos "raz a dobrze".

    Gabriel Zastawnik
    http://www.monitoringkomputera.pl - Monitoring Komputera