  • Data: 2009-04-19 20:50:10
    Temat: Re: Drukarka do etykiet
    Od: "JwZw" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gabriel" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gsfv5i$clp$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > W zasadzie nic na ich stronach nie piszą o jakims papierze dziurkowanym, i
    > te zdjecia pogladowe raczej tez nie zawieraja zadnych "dziurkowanych"
    > elementow, ale tutaj moge cos przeoczyc.

    Przypatrz się dobrze tuż nad ząbkami ułatwiającymi oddarcie naklejki widać 2
    otworki w taśmie transportowej.
    http://www.flysoft.com.pl/galerie/d/dymo-labelwriter
    -400-dru_34.jpg
    Moje Dymo (300 chyba) głupiało na taśmie bez tych dziurek.
    Musisz przeliczyć co Ci się bardziej opłaca, tania drukarka i drogi papier
    czy na odwrót.
    Ja na zebrze LP-2824 drukuję ok. 20 tyś. etykiet miesięcznie i tak już od 3
    lat na tej samej głowicy (termicznej).
    Następną też kupię zebrę ;-)