    From: "tg" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Drukarka wielofunkcyjna - która z tych trzech?
    Date: Tue, 21 Apr 2009 23:22:12 +0100

    Użytkownik "javier" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:95baa721-a145-4fe1-a4ff-f8d404667d15@l1g2000yqk
    .googlegroups.com...
    >kurcze, wydaje się to niezła opcja w takim razie.
    >Nie znam jednak tej firmy za bardzo - czy warto jej ufać? No i czy za
    >rok nie bedzie takiej sytuacji ze np. nie kupie nigdzie tuszu do tej
    >drukarki bo jest tak niszowa?

    Jak pisalem chwile wczesniej:

    moim zdaniem bardzo dobrym pomyslem jezeli ktos potrzebuje kolorowe wydruki
    a nie drukuje wystarczajaco duzo zeby kupowac kolorowy laser jest jakas
    tania plujka (ja korzystam z Brother DCP-145C) i cos takiego:
    http://www.allegro.pl/item615617067.html koszty eksploatacji znikome

    jakosc dokumentow na 'fast' pozostawia nieco do zyczenia, pozatym nie ma
    sie do czego przyczepic

    zamiennikow do tuszu lc 980 jest masa