  • Data: 2019-09-12 13:28:17
    Temat: Re: Dumping chyba.
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx> szukaj wiadomości tego autora

    Fakt. nie szukałem.
    Czyli wychodzi na to że jestem nierobem.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

    On 2019-09-12 13:08, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jak zreperujesz sobie wyszukiwarke to sprawdz czy to sa prawidlowe informacje.
    Znalazlem takie skladki w chinach.

> [...]
    >
    > ubezpieczenie emerytalne 22%
    > ubezpieczenie medyczne 12%
    > ubezpieczenie od wypadków w miejscu pracy 0.5%
    > ubezpieczenie od bezrobocia 2%
    > ubezpieczenie macierzyńskie 0.5%
    >
    > PRACOWNIK:
    >
    > ubezpieczenie emerytalne 8%
    > ubezpieczenie medyczne 2%
    > ubezpieczenie od wypadków w miejscu pracy 0%
    > ubezpieczenie od bezrobocia 1%
    > ubezpieczenie macierzyńskie 0%
    > Jak to sa male skladki to ja jestem Papiezem.
    > Wiek emerytalny maja 55 i 60 lat.
    > Przy takich skladkach powinna byc tam duza szara strefa. Z drugiej strony, i to
    doslownie, ci co rzna Chiny na kase maja spora szanse spotkac sie raz na stadionie i
    zatruc sie olowiem. Bardzo noskie ceny, nie na wszystko oczywiscie, maja z duzej
    wydajnosci. Ale nie jest toz wydajnosc malych chinskich raczek robiacych na miske
    ryzu. Wykorzystuja niewolnicza prace najnowoczesniejszych maszyn. To nie Chinczycy
    maja tanio, to inni maja za drogo.