  • 21. Data: 2013-01-13 13:31:23
    Temat: Re: Duze kombi do 25 tys?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-13 13:29, Lewis pisze:

    > było kilka wypustów,
    > 1998-2001
    > 2002-2005
    > 2005-2012

    poprawka 2005-2010
    2010-2012

    Lewis

  • 22. Data: 2013-01-13 13:42:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-13 13:07, t? pisze:

    > No, jeszcze tani. Duży i tani. Koniec.

    > Brak ESP, marny wynik crashtestu, antyprestiż...

    anty...co? Ktoś w klasie aut popularnych patrzy na prestiż?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 23. Data: 2013-01-13 14:57:32
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-01-12 22:03, Maciek pisze:

    > Jakie auto mozna znalezc za maks. 25 tys. przy takich zalozeniach:
    >
    > Kombi, szeroka tylna kanapa, bardzo duzy bagaznik (600-700 l). Maks. 7 lat,
    > tylko benzyna/benzyna z LPG. Przyzwoite wyposazenie (poduszki, ABS, klima,
    > elektryka itp.), ale juz skora czy nawigacja niepotrzebne.
    >
    > Mam swoje typy, ale moze ktos podsunie mi inny model.

    Wiek nie tentego, ale Opel Omega B/Bfl zwana C? Ogromna, większa od
    Mondeo, wyposażenia dostępne od najbiedniejszych do fullwypas (wersje
    MV6 itp), a równocześnie wszystko do nich jest obecnie tanie. Tylko że
    benzyna v6 troszkę upierdliwa w serwisowaniu własnoręcznym - ciężkie
    dojście do większości rzeczy, dużo głupot lubiących cieknąć (trójniki
    pod podszybiem, chłodnica oleju między głowicami itp) a których naprawa
    jest bardziej problematyczna z powodu dostępu do elementu, niż z powodu
    samego elementu.
    No i gaz - jak kombi i duże, to butla raczej w kole. Jak w kole, to maks
    55litrów będzie chyba, jak większa to się podłoga bagażnika nie chce
    zamknąć/odstaje. A na butli 55l uda ci sie zużyc ~40l gazu, czyli jakieś
    300km w porywach ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 24. Data: 2013-01-13 15:16:26
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Bez przesady. Jest pakowny, praktyczny, wysoko zawieszony, stosunkowo
    > niezawodny, czesci tanie, pali malo. Z minusow - paskudne wnetrze, tylko 2
    > airbagi, no i jezdzi troche malo komfortowo.
    > Brak Systemow Kontroli Wszystkiego i zarowek gadajacych po magistrali z
    > trzema komputerami uwazam za zalete :)

    Gdzieś ostatnio czytałem ranking niezawodności aut kilkuletnich i logan miał
    najgorszą ocenę. Wszystko w tym aucie zdychało.
    Przed zakupem poguglaj, bo nie pamietam gdzie to czytałem.

  • 25. Data: 2013-01-13 15:28:50
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Wiek nie tentego, ale Opel Omega B/Bfl zwana C?

    Pokaz mi takie auto nie zzarte przez ruda albo, ktore nie jest po blacharce.

    sz.

  • 26. Data: 2013-01-13 15:40:51
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Jakie auto mozna znalezc za maks. 25 tys. przy takich zalozeniach:
    > Kombi, szeroka tylna kanapa, bardzo duzy bagaznik (600-700 l).

    Przy tej pojemności ja bym się raczej rozejrzał za kompaktowym minivanem a
    nie kombi. No chyba, że nie chodzi o pojemność samą w sobie a przewóz
    długich przedmiotów wtedy rzeczywiście musi być kombi.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 27. Data: 2013-01-13 15:56:53
    Od: tá´Ź

    Marcin \"Kenickie\" Mydlak wrote:

    > anty...co? Ktoś w klasie aut popularnych patrzy na prestiż?

    Antyprestiż. Przeciwieństwo prestiżu.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 28. Data: 2013-01-13 15:58:30
    Od: tá´Ź

    frank drebin wrote:

    > Gdzieś ostatnio czytałem ranking niezawodności aut kilkuletnich i logan
    > miał najgorszą ocenę. Wszystko w tym aucie zdychało. Przed zakupem
    > poguglaj, bo nie pamietam gdzie to czytałem.

    Tyle, że te rankingi mają jedną zasadniczą wadę -- nie biorą pod uwagę
    sposobu eksploatacji. Dlatego pewnie bryluje w nich Porsche, które jest
    typowo użytkowane od czasu do czasu i porządnie serwisowane.

    Z drugiej strony taki ranking jest całkiem przydatny, gdy chodzi o kupno
    używanego auta (ze względu na jego wady metodologiczne właśnie). Niemniej
    nie mówi wiele o obiektywnej jakości danego samochodu.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 29. Data: 2013-01-13 16:06:44
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 13 Jan 2013 14:56:53 GMT, tᴏ napisał(a):

    > Antyprestiż. Przeciwieństwo prestiżu.

    Prestiz interesuje mnie mniej wiecej tak samo, jak wyniki wyborow w
    Bangladeszu :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 30. Data: 2013-01-13 16:08:11
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2013-01-13, t? <t?> wrote:
    > Tyle, że te rankingi mają jedną zasadniczą wadę -- nie biorą pod uwagę
    > sposobu eksploatacji. Dlatego pewnie bryluje w nich Porsche, które jest
    > typowo użytkowane od czasu do czasu i porządnie serwisowane.

    Bryluje w nich Porsche, bo jest po prostu dobrze poskładane.
    Jest dobrze poskładane dlatego, że jest zaprojektowane jako samochód na
    co dzień (i ludzie jeżdżą tym do pracy, na zakupy, do teatru i tak dalej),
    a jednocześnie gotowy do szybkiej jazdy.

    Czyli w efekcie dostajesz po prostu solidny samochód używany (zazwyczaj)
    dużo poniżej możliwości. Czyli mało awaryjny.

    pozdrawiam,
    PK