    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 7 Mar 2013 01:55:15 -0800 (PST)
    Subject: Re: Duze (za duze) spalanie
    From: m...@g...com

    W dniu czwartek, 7 marca 2013 10:34:18 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
    > Zaplacilem 3600 PLN bez fry i paragonu, na szczescie gwarancja jest pisemna
    > Oj niedobrze, niedobrze - dla nich. :)
    > Urząd Skarbowy bardzo chętnie pomoże im naprawić Twój silnik.

    A jak zglosic to do Skarbowki ? Bo myslalem o tym przynajmniej jako o "argumencie",
    zaczynam sie juz wkur... jak cierpliwy jestem, auto mi naprawde potrzebne.

    > Ciezko to rozkrecac jak parkujesz pod blokiem ale wezyki moge posrawdzac,
    >
    > VAGa samemu podlaczyc itp.

    owse_frm/thread/462543abd2c01e78/24ff5a839bde6d45?hl
    =pl&tvc=1#24ff5a839bde6d45

    > To moge sam sprawdzic, zawory N75 i N18 byly niedawno wymieniane, na
    > czesciach nie oszczedzalem.
    > Albo zamienione miejscami rurki.
    No to sobie poogladam w wolnej chwili, moze nzajde na necie jakies zdjecie jak to ma
    byc podlaczone to porownam.

    > To moge tylko VAGiem sprawdzic, ale wg zapewnien (juz <w>ujom, nie wierze)
    > mechanikow silnik taki sam ...
    >
    > VAG-iem obejrzysz sobie ECU? Czy ECU dostałeś nowe z silnikiem czy zostało
    > stare?
    > Silnik mechanicznie może byc taki sam, ale może mieć inne oznaczenie z
    > powodu zastosowania innego osprzętu i innych czujników. Wtedy stare ECU
    > dostaje fałszywe dane.

    Co do ECU (masz na mysli sterownik wtrysku jak sadze) to nie wiem, po objawach
    wyglada tak jak by turbiny nie bylo podlaczonej albo cos, sprawdze przeplywke,
    zaworki w podszybiu, podlacze VAG'a ... nie sadze by rozkrecali filtr powietrza czy
    dolot, nie bylo chyba takiej potrzeby.

    Pozdrawiam
    Xiant