    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Duze (za duze) spalanie
    Date: Thu, 7 Mar 2013 11:06:22 +0100

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:e0b2a6a1-0cf3-4212-86c8-4049bdb03ce7@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 7 marca 2013 10:34:18 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
    > Zaplacilem 3600 PLN bez fry i paragonu, na szczescie gwarancja jest
    > pisemna
    > Oj niedobrze, niedobrze - dla nich. :)
    > Urząd Skarbowy bardzo chętnie pomoże im naprawić Twój silnik.

    A jak zglosic to do Skarbowki ? Bo myslalem o tym przynajmniej jako o
    "argumencie", zaczynam sie juz wkur... jak cierpliwy jestem, auto mi
    naprawde potrzebne.

    Zgodnie z wielowiekową tradycją można zacząć pisać: "Uprzejmie donoszę, że
    ......". :))
    Myślę, że w rozmowie z mechanikiem wystarczy tylko zasugerować, że w
    przypadku problemów z odzyskaniem pieniędzy poradzisz się w US co robić z
    brakiem wystawionej faktury.

    > Ciezko to rozkrecac jak parkujesz pod blokiem ale wezyki moge posrawdzac,
    >
    > VAGa samemu podlaczyc itp.

    owse_frm/thread/462543abd2c01e78/24ff5a839bde6d45?hl
    =pl&tvc=1#24ff5a839bde6d45

    > To moge sam sprawdzic, zawory N75 i N18 byly niedawno wymieniane, na
    > czesciach nie oszczedzalem.
    > Albo zamienione miejscami rurki.
    No to sobie poogladam w wolnej chwili, moze nzajde na necie jakies zdjecie
    jak to ma byc podlaczone to porownam.

    > To moge tylko VAGiem sprawdzic, ale wg zapewnien (juz <w>ujom, nie wierze)
    > mechanikow silnik taki sam ...
    >
    > VAG-iem obejrzysz sobie ECU? Czy ECU dostałeś nowe z silnikiem czy zostało
    > stare?
    > Silnik mechanicznie może byc taki sam, ale może mieć inne oznaczenie z
    > powodu zastosowania innego osprzętu i innych czujników. Wtedy stare ECU
    > dostaje fałszywe dane.

    Co do ECU (masz na mysli sterownik wtrysku jak sadze) to nie wiem, po
    objawach wyglada tak jak by turbiny nie bylo podlaczonej albo cos, sprawdze
    przeplywke, zaworki w podszybiu, podlacze VAG'a ... nie sadze by rozkrecali
    filtr powietrza czy dolot, nie bylo chyba takiej potrzeby.

    Filtr i dolot nie ruszany? Wymiana silnika to przecież całkowita "demolka"
    pod maską.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba