    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dużo interntu na prepaidzie
    Date: Sun, 21 Apr 2019 11:59:17 +0200

    W dniu 20.04.2019 o 22:45, sp5it pisze:
    > Witajcie.
    > Stało sie tak, że członek rodziny musi spędzić trochę czasu w szpitalu.
    > Pooglądałby nc+go i iplę, tylko GB potrzebne.
    > Który operator obecnie ma najlepszy stosunek ilości do ceny?
    > Pozdrawiam, Michał

    na 100% allegro, 500 giga na 5 miesięcy za 100-150zł

    wpisz w allegro internet gsm, albo internet lte w orange, sam znajdź
    optymalny okres/ilość danych

    tu przykładowy link, 72 giga za 6+6zeta
    https://allegro.pl/oferta/internet-na-karte-orange-7
    2-gb-na-21-dni-3g-lte-7979415521

    goście sprzedający te karty sim, są małomówni, kontakt mizerny, wysyłka
    za kilka dni - jak piszą w opisie. jak chcesz skrócić ten czas, telefonu
    do nich przed zakupem. natomiast są uczciwi, na kilka, kilkanaście
    zamówinych kart, wszystkie w 100% działały jak w opisie. teraz nawet
    łopatologiczne instrukcje dodają - jak sprawdzić, jak przedłużyć...
    (przedłużenie na rok - 30zł!)

    ToMasz
    PS
    Mnie takie rozwiązanie jest mega wygodne. w "no limitach" jest 5-10
    giga, co miesiąc, nie przechodzi na następny. Ale ja potrzebuje 0.5-2
    giga, a jak właśnie trafiam do szpitala, albo jadę nad morze -
    potrzebuje 2 giga dziennie!. Transfer z podlinkowanych kart sim możesz
    wykorzystać dokładnie tak jak potrzebujesz. nawet pierwszego lub
    ostatniego dnia cały.
    PPS
    oni kupują karte sim, "nabijają" ją kasą i promocjami, następnie
    zgromadzone pieniądze zamieniają na smsy premium, do zakupu większej
    lufy w czołgu world of tanks lub innej grze. stąd, trwa to dzień lub
    dwa. jeśli masz jak spożytkować taką kasę, przelew sms czy coś innego i
    chcesz się w to bawić samodzielnie - możesz sam zrobić taki numer, wtedy
    osoba w szpitalu dostanie sima dzisiaj.