  • 1. Data: 2012-08-29 21:50:30
    Temat: Dwupasmowka do Forst (przedluzenie A4) gdzie sie jedzie plytami
    Od: <r...@i...pl>

    Dwupasmowka do Forst (przedluzenie A4) gdzie sie jedzie plytami

    Prosze podac w obie strony

  • 2. Data: 2012-08-29 21:51:58
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 29 Aug 2012 21:50:30 +0200, <r...@i...pl> wrote:

    >Prosze podac w obie strony

    Co podać?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2012-08-29 22:15:01
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-08-29 21:50, r...@i...pl pisze:
    > Dwupasmowka do Forst (przedluzenie A4) gdzie sie jedzie plytami
    >
    > Prosze podac w obie strony

    Dawno tędy nie jechałem, ale betony są tylko w stronę Polski.
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2012-08-29 22:55:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Aug 2012 22:15:01 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):
> [...]

    A4 prowadzi do Drezna. Kolo Olszyny i Forst to S18.

    > Dawno tędy nie jechałem, ale betony są tylko w stronę Polski.

    No, ja tez dawno nie, ale dawniej to bylo smiesznie. Po tych 200 km
    krajowego patataj mijales szlaban ... i wjezdzales w lepszy swiat.
    3 pasy swiezutkiego asfaltu. Ale szybko sie konczyly i do Berlina bylo
    patataj i remonty.
    Za to w przeciwna strone ... kawalek za berlinem sie asfalt konczyl a
    zaczynaly betonowe plyty, i tak az do Wroclawia :-)

    J.

  • 5. Data: 2012-08-29 23:08:46
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-08-29 21:50, r...@i...pl wrote:

    > Dwupasmowka do Forst (przedluzenie A4) gdzie sie jedzie plytami
    >
    > Prosze podac w obie strony

    "czysto miałeś. szerokości"

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2012-08-29 23:34:26
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    <r...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Dwupasmowka do Forst (przedluzenie A4) gdzie sie jedzie plytami
    >
    > Prosze podac w obie strony

    Prosze podać (wystarczy w jedną stronę) o co Ci chodzi.

  • 7. Data: 2012-08-30 03:11:35
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-08-29 21:50, r...@i...pl pisze:
    > Dwupasmowka do Forst (przedluzenie A4) gdzie sie jedzie plytami
    >
    > Prosze podac w obie strony

    Niedawno jechałem:
    jadąc na zachód jest już 100% przyzwoitej nawierzchni
    jadąc od granicy na wschód masz "najdłuższe schody Europy" tak na oko 150 km
    Jacek

  • 8. Data: 2012-08-30 11:28:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jacek,

    Thursday, August 30, 2012, 3:11:35 AM, you wrote:

    > Niedawno jechałem:

    chyba bardzo dawno.

    > jadąc na zachód jest już 100% przyzwoitej nawierzchni
    > jadąc od granicy na wschód masz "najdłuższe schody Europy" tak na oko 150 km

    Strasznie krzywe masz to oko. Ledwie kilkadziesiąt km.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2012-09-07 23:32:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 30 Aug 2012 11:28:19 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Strasznie krzywe masz to oko. Ledwie kilkadziesiąt km.

    Ostatnio jak pamiętam, to do zjazdu na Bolesławiec.

    --