  • Data: 2016-07-04 20:54:36
    Temat: Re: DxO Optics Pro 9 Elite za darmo do konca sierpnia
    Od: "U-Kim\\Mikolaj" <m...@b...nos> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04.07.2016 Uncle Pete <4...@g...com> napisał/a:

    > Dziękuję! Ale nie mogę zmusić go do prawidłowego działania. Dla
    > przykładu w pliku P5010185.ORF zmieniam nazwę modelu:
    >
    > exiftool -Model=E-PL5 P5010185.ORF
    >
    > Model aparatu (Camera Model Name) w EXIFie zmienia się z E-PL7 na E-PL5,
    > natomiast parametr Camera Type 2 pozostaje E-PL7 i DXO nadal twierdzi,
    > że format jest nieobsługiwany. Plik staje się nieco krótszy, a w EXIFie
    > zmienia się także parametr Strip Offset. I właśnie tu leży problem,
    > ponieważ po ręcznej zamianie w pliku ORF ciągu "E-PL7" na "E-PL5"
    > (występuje tylko w jednym miejscu) także zmienia się tylko parametr
> [...]

    1. Opcja -z może pomóc w długości pliku.
    2. Spróbuj przy pomocy opcji -G zobaczyć w jakich metadanych (Exif,
    IPTC, XMP, itd.) zmieniane są wartości i ewentualnie przy pomocy
    składni (np. -EXIF:Model) wymuś odpowiednie zmiany. Exiftool
    domyślnie grupuje to tak by było bardziej czytelne dla użytkownika
    ukrywając brzydkie a kluczowe szczegóły.

    m.