eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetDysk SAMSUNG 1TB SMART FAILED po wyzerowaniu › Re: Dysk SAMSUNG 1TB SMART FAILED po wyzerowaniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "rageofhonor" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    References: <5489cb8f$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <m6d0em$rrp$1@usenet.news.interia.pl>
    <548a12e1$0$2651$65785112@news.neostrada.pl>
    <m6e5p3$mie$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Dysk SAMSUNG 1TB SMART FAILED po wyzerowaniu
    Date: Wed, 15 Jul 2015 16:57:47 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 22
    Message-ID: <55a674ea$0$2203$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-68-70-207.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1436972266 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2203 89.68.70.207:2360
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1244608
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:m6e5p3$mie$1@node1.news.atman.pl...
    >W dniu 2014-12-11 22:56, rageofhonor pisze:
    >>
    >> Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    >> news:m6d0em$rrp$1@usenet.news.interia.pl...
    >>> Użytkownik "rageofhonor" napisał w wiadomości grup
    >>> dyskusyjnych:5489cb8f$0$2164$6...@n...neostrada
    .pl...
    >>>
    >>> Wysyłaj do serwisu.
    >>
    >> Nie utracilem gwarancji przez zerowanie? Gdziesz czytałem że nie powinno
    >> się tego robić. Czy są w stanie sprawdzić zerowanie dysku?
    >
    > Do póki go nie obiłeś fizycznie, nie zerwałeś plomb, etykiet producenta to
    > spokojnie ślij na gwarancji.

    Wracając do tematu to BIT sobie chyba jaja robi bo gdy go wtedy dałem na
    serwis przykleili swoją nalepkę na otwór który nie powinien być przykryty.
    Czyli producent by prawdopodobnie tego dysku nie wymienił gdyby tak zostalo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: