  • 1. Data: 2014-12-11 17:51:49
    Temat: Dysk SAMSUNG 1TB SMART FAILED po wyzerowaniu
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Jest sobie dysk Samsunga 1 TB który od nowości miał problemy z zapisem i
    odczytem i wiele bad sektorów według SMART.
    Postanowiłem wyzerować dysk. Po czym RAW READ ERROR RATE wykazuje status
    FAILED a CURRENT i WORST mają wartość 1. Zastanawaim się jaka jest tego
    przyczyna i czy da się to jakoś skorygować.

    http://img4.picload.org/image/cldgwwr/smart.png

  • 2. Data: 2014-12-11 21:56:53
    Temat: Re: Dysk SAMSUNG 1TB SMART FAILED po wyzerowaniu
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "rageofhonor" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Wysyłaj do serwisu.

  • 3. Data: 2014-12-11 22:56:16
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    > Użytkownik "rageofhonor" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Wysyłaj do serwisu.

    Nie utracilem gwarancji przez zerowanie? Gdziesz czytałem że nie powinno się
    tego robić. Czy są w stanie sprawdzić zerowanie dysku?

  • 4. Data: 2014-12-12 08:33:55
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-12-11 22:56, rageofhonor pisze:

> [...]
    >
    > Nie utracilem gwarancji przez zerowanie? Gdziesz czytałem że nie powinno
    > się tego robić. Czy są w stanie sprawdzić zerowanie dysku?

    Do póki go nie obiłeś fizycznie, nie zerwałeś plomb, etykiet producenta
    to spokojnie ślij na gwarancji.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2015-07-15 16:57:47
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    .pl...

    > Do póki go nie obiłeś fizycznie, nie zerwałeś plomb, etykiet producenta to
    > spokojnie ślij na gwarancji.

    Wracając do tematu to BIT sobie chyba jaja robi bo gdy go wtedy dałem na
    serwis przykleili swoją nalepkę na otwór który nie powinien być przykryty.
    Czyli producent by prawdopodobnie tego dysku nie wymienił gdyby tak zostalo.