  • Data: 2020-02-27 09:54:37
    Temat: Re: Dysk do NAS
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-02-26 22:08, Michal M. Lechanski wrote:
    > Dobry wieczór.
    > Padł mi WD RED 6TB, próba znalezienia następcy zakończyła się

    Mam nadzieję, że reklamowałeś u WD?
    Nawet bez paragonu możesz sprawdzić po numerze seryjnym, czy ma jeszcze
    gwarancję - paragon tylko jeśli okaże się, że długo leżał w sklepie :)

    Mi padły już dwa 3TB WD Red w NAS (nie na raz oczywiście) i bez problemu
    zostały wymienione (jeszcze przed wysłaniem do nich uszkodzonych) w
    ramach gwarancji. Pracują do dzisiaj (3-4 lata) bez śladu zużycia.
    Tak jestem z nich zadowolony, że właśnie po zmianie NAS na 4 dyskowy
    dokupiłem kolejny WD Red :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak