  • Data: 2018-12-14 14:48:03
    Temat: Re: Dysk twardy - ciekawostka
    Od: m...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 30 Nov 2018 13:04:38 GMT
    is the real date, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> has
    written something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    >Nie wiem, ale miałem WD Greena w NVR i działał jakieś 6-7 lat na
    >okrągło i skończył działać bez błędów.

    Ja wciąż mam pod opieką kilka kompów hp w których są dyski samsunga,
    40 giga (antyki, wiem, proszę nie oceniać, spełniają swoje zadanie).
    Dyski, jak ostatni raz sprawdzałem, mają po ponad 140 tysięcy cykli
    start-stop. Jak do tej pory nie padł jeszcze żaden.
    To nie pręgierz, ale piętno dla samsunga za to że sprzedał swój dział
    hdd seagate`owi. Na kilkadziesiąt samsungów różnych typów jakie się
    przewinęły przez moje ręce padły może dwa, po dobrych kilku latach
    eksploatacji. Tak trwałych dysków już chyba nikt nigdy nie zrobi...

    Pozdrawiam :)