  • Data: 2019-09-20 04:29:36
    Temat: Re: Dyski z szuflady
    Od: "Kamil" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@s...com> napisał:

    > Ciekawostka... co gparted zrobił temu dyskowi? Nigdy mi się nic
    > takiego nie przytrafiło (odpukać)...

    Dwukrotnie z lenistwa nie odpiąłem dysku z instalkami (sterownikami i
    niezbędnymi programami) i po obróbce nowego dysku na tym drugim zniknęły
    dane. Nie sprawdzałem co się stało, bo mam backup tych danych.
    Prawdopodobnie została zmieniona struktura logiki dysku. Możliwe, że ja
    popełniłem jakiś błąd, ale to mało prawdopodobne. Z podobnymi
    niskopoziomowymi narzędziami trzeba uważać, bo robią co się im każe nie
    ostrzegając przed popełnieniem błędu.

    Pzdr