  • Data: 2019-09-18 20:47:47
    Temat: Re: Dyskryminacja wiekowa w branży IT - fakty i mity
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 18 września 2019 20:16:18 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:

    > Z kilku rozmów, z kilku tematów na różnych forach
    > (w tym zagranicznych). Może przesadzali. W każdym
    > razie cieszę się, że nie jest aż tak źle.

    jak ty wyciagasz wniosek ze nie jest az tak zle? 3 nonejmow ci cos pwoiedzialo i juz
    twoje wizja na temat ktory nie jest scisly a bardziej nalezy do socjologii sie
    zmienia o 180 stopni? o_O

    to co ja mowie to nie jest owienie ze nie jest zle tylko o tym ze myslenie w
    kategoriach wymyslania paranoi nie ma podtaw bo zjawiskiem rzadza zwykle zasady spoza
    domen paranoicznych...

    co ci da swiadomosc ze firma moze zatrudnic kogos kto skonczyl 35 lat jesli nie
    umiesz kodowac? czy nadal nie jest zle, w ktorym momencie zrobilo sie tak dobrze?