  • Data: 2019-09-18 21:00:53
    Temat: Re: Dyskryminacja wiekowa w branży IT - fakty i mity
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 18 września 2019 20:47:49 UTC+2 użytkownik fir napisał:

    > jak ty wyciagasz wniosek ze nie jest az tak zle? 3 nonejmow ci cos pwoiedzialo i
    juz twoje wizja na temat ktory nie jest scisly a bardziej nalezy do socjologii sie
    zmienia o 180 stopni? o_O

    > to co ja mowie to nie jest owienie ze nie jest zle tylko o tym ze myslenie w
    kategoriach wymyslania paranoi nie ma podtaw bo zjawiskiem rzadza zwykle zasady spoza
    domen paranoicznych...

    > co ci da swiadomosc ze firma moze zatrudnic kogos kto skonczyl 35 lat jesli nie
    umiesz kodowac? czy nadal nie jest zle, w ktorym momencie zrobilo sie tak dobrze?

    oraz czy zle dobrze napewno tak naprawde znaczy zle i dobrze bo np moim zdaniem byc
    moze programowanie (zawodowe) wcale nie jest takie dobre jak sie wiekszosci wydaje
    (zob. np moje poprzednie uwagi nt pracy elektryka, wstawiacza piecow czy hydraulika
    ;c przy programowaniu wiele robot czy przynajmniej zajec to czysty relaks ;c moze
    przesadzam bo ciezko ocenic jak cos wyglada gdy robi sie to masowo ale sam odkrylem
    ze duzo zajac nie ryje mi az tak lba jak programowanie )