  • Data: 2018-07-13 22:18:15
    Temat: Re: Działanie różnicówki
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-13 o 21:22, J.F. pisze:

    > Czyli mowisz, ze bierzemy roznicowke luzem, do jednego z torow
    > przylaczamy bateryjke,
    > poplynie na pewno ponad 30mA, wiec powinna wywalic ?
    > pojde jutro do Castoramy i sprawdze.
    > A nie, nie pojde ...  moze nie wywalic, moze potrzebowac AC a nie DC.
    > No to sie komplikuje ...

    tam jest na tyle mała energia potrzebna, że powinno wywalić i przy DC.
    Mam gdzieś jakąś na strychu, sprawdzę :-)
    OK, znalazłem 1 fazową FH202 i 3 fazową FH204.
    Jako źródło 1xAA NiMH eneloop.
    iiiiii....
    Bumm - wyzwoliło obie.

    > A z takich independent najpopularniejszych, to ktore ?
    > Legrand w Castoramie ?
    > Ciekawosc mnie zzera ..  moze jednak pojde i kupie i rozkrece ...

    nie rozumiem pytania - DS271 i DSN201 to RCBO "dependend", z elektroniką
    w środku. Nie do dostania u nas normalnymi kanałami.
    Z "independend" to rozbierałem kilka, jeśli dobrze pamiętam to i
    Legranda, i Eatona, i ABB, i coś jeszcze - wszystkie były
    elektromechaniczne działające z osłabianiem pola elektromagnesu
    "normalnie przyciągniętego".

    --
    Pozdr.
    Michał