  • Data: 2018-07-13 21:22:20
    Temat: Re: Działanie różnicówki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Baszyński" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-07-13 o 10:06, Marek pisze:

    >"voltage dependend" są raczej rzadkością na rynku, ZTCW są one objęte
    >normą IEC 61008-2-2 (RCD) i IEC61009-2-2 (RCBO), ale to jeszcze do

    Czyli mowisz, ze bierzemy roznicowke luzem, do jednego z torow
    przylaczamy bateryjke,
    poplynie na pewno ponad 30mA, wiec powinna wywalic ?
    pojde jutro do Castoramy i sprawdze.
    A nie, nie pojde ... moze nie wywalic, moze potrzebowac AC a nie DC.
    No to sie komplikuje ...

    >niedawna (nie wiem jak teraz) nie było EN 61008-2-2/EN 61009-2-2,
    >czyli
    >na rynku EU może być z nimi problem.
    >Szukać ich trzeba raczej w rozwiązaniach miniaturowych i/lub gdy jest
    >potrzebna reakcja na coś więcej niż tylko AC.
    >Jak na razie spotkałem się tylko z dwoma takimi typami: ABB DS271 i
    >ABB
    >DSN201.

    A z takich independent najpopularniejszych, to ktore ?
    Legrand w Castoramie ?
    Ciekawosc mnie zzera .. moze jednak pojde i kupie i rozkrece ...

    J.