  • 1. Data: 2018-09-28 00:07:23
    Temat: Dziś (2018-09-28) Raspberry Pi 3 można kupić taniej
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Jeśli kogoś interesuje, to dziś na Iboodzie jest Rapb. Pi 3:

    http://www.ibood.com/electronics-pl/pl/flash-sales/4
    2247/4550/raspberry-pi-3/

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2018-09-28 10:12:01
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2018-09-28 o 00:07, Adam pisze:

    > Witajcie.
    >

    > Jeśli kogoś interesuje, to dziś na Iboodzie jest Rapb. Pi 3:
    >
    > http://www.ibood.com/electronics-pl/pl/flash-sales/4
    2247/4550/raspberry-pi-3/

    Można kupić pod tym linkiem za >300pln albo normalnie w pierwszym
    lepszym sklepie internetowym za 175-200

  • 3. Data: 2018-09-28 12:45:07
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-09-28 o 10:12, sirapacz pisze:

    2247/4550/raspberry-pi-3/

    > Można kupić pod tym linkiem za >300pln albo normalnie w pierwszym
    > lepszym sklepie internetowym za 175-200

    Ktoś z nas coś przeoczył.

    Na Iboodzie jest kilka wersji w różnych cenach. Ale wszystkie to
    komplety: urządzenie, karta z zainstalowanym systemem oraz obudowa i
    dobry zasilacz, a także kabel HDMI oraz kabel LAN.
    Ceny od 260 zł. brutto + wysyłka.

    Natomiast to, co teraz na szybko popatrzyłem w polskich sklepach, to za
    200 zł. są gołe komputerki, do których trzeba resztę dokupić.

    Może coś przeoczyłem i nie znalazłem tańszych, a może Ty za szybko
    popatrzyłeś.

    Teraz nie szukam, ale swego czasu, jak kupowałem swoją Malinkę, to
    oferta Iboodowa była dużo lepsza, niż w polskich sklepach z ich
    kiepskimi chińskimi obudowami i zasilaczami za 5 zł. z nie-wiadomo-czym
    w środku.
    Tyle tylko, że Malince dorzuciłem dodatkowo radiatorki, bo podniosłem
    taktowanie. Robi mi za centrum multimedialne z nieco zmodyfikowanym Kodi.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2018-09-28 13:25:49
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 28.09.2018 o 12:45, Adam pisze:
    > swoją Malinkę, to oferta Iboodowa była dużo lepsza, niż w pols

    goo.gl/Cvfv9k

    58$

  • 5. Data: 2018-09-28 21:02:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 września 2018 12:45:07 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    > oferta Iboodowa była dużo lepsza, niż w polskich sklepach z ich
    > kiepskimi chińskimi obudowami i zasilaczami za 5 zł. z nie-wiadomo-czym
    bNa malinach(tych komputerowych) się nie znam ale iboodowe oferty sledzę od dłuzszego
    czasu i wychodzi mi że to portal dla idiotów. To co tam wstawiają niby z rabatem ...%
    bez problemu mozna znależ taniej chociażby na allegro

  • 6. Data: 2018-09-29 00:18:31
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-09-28 o 13:25, wchpikus pisze:

    > goo.gl/Cvfv9k
    >
    > 58$

    Tylko faktury niet :(
    Oraz model B a nie B+

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2018-09-29 05:15:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-28, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Tylko faktury niet :(
    > Oraz model B a nie B+

    To zobacz tu:
    https://pl.farnell.com/raspberry-pi/rpi3-modbp/sbc-b
    oard-raspberry-pi-3-model/dp/2842228

    czyli ca 158zł z vatem.

    Tylko na pytanie czy prywatnie czy biznes odpowiedz biznes.

    Dostawa darmowa od 199zł ale nigdy nie kupowałem nic w ich polskiej fili
    i nie wiem czy nie ma jakiś pułapek. A tam gdzie kupowałem pułapek nie
    ma i takie są ceny, a to czy jestes firma czy nie nikt nie sprawdza.

    Możesz też poszukać u nich zasilaczy. Kiedyś byly firmowe do RPi i OIDP
    nie kosztowały więcej niż 20zł.

    Obudowy kupuj na Alim, Ebay'u lub Allegro.

    Kartę pamięci to tanio kupisz wszedzie a wgrać na nią obraz systemu to
    żadna filozofia.

    I tym sposobem RPi3B+ możesz mieć ze wszystkim za pi x drzwi 200zł.

    Nb. kupiłem jakiś czas temu (2-3 lata?) na Allegro RPi2 B za 30zł
    sztuka. Nowe.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2018-09-29 12:10:00
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > i nie wiem czy nie ma jakiś pułapek. A tam gdzie kupowałem pułapek nie
    > ma i takie są ceny, a to czy jestes firma czy nie nikt nie sprawdza.

    Dzięki.
    W moim przypadku B2B.

    Natomiast taką elektronikę kupuję raczej sporadycznie, zajmuję się
    głównie ogólnie pojętą informatyką, a w szczególności sprzętem oraz
    instalacjami i wdrożeniami systemów informatycznych dla firm.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2018-09-29 14:00:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-29, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Natomiast taką elektronikę kupuję raczej sporadycznie, zajmuję się
    > głównie ogólnie pojętą informatyką, a w szczególności sprzętem oraz
    > instalacjami i wdrożeniami systemów informatycznych dla firm.

    Element14/Farnell warto znać bo to nie tylko elektronika a też
    narzędzia zwykłe i elektro, części typu śruby/podkładki, obudowy, kleje, taśmy
    izolacyjne, od jasnej cholery okablowania - przeważnie to u nich kupuję
    sieciowe w tym w szpulach. Zerknij sam co tam maja, bo jest tego kupa a
    ceny bywają lepsze niż w miejscach typu Ebay czy nawet Ali.

    Z jakiegoś powodu Maliny mają taniej niż gdziekolwiekindziej udało mi
    się znaleźć.

    --
    Marcin