  • Data: 2006-08-25 12:51:36
    Temat: Re: Dziwne działania Pro-Futuro
    Od: Marcin Słowiński <n...@l...spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Kwiatkowski napisał(a):
    > się nie będę. Zapraszam do firmy i oferuję miesięczną pensję za
    > rozwiązanie problemu. Bo kilka niezależnych osób po zapoznaniu się z
    > problemem na miejscu rozłożyło ręce. (m.in. ethanak, który tak samo jak
    > ja jest zagorzałym wrogiem spamu). Problem jest i trzeba go rozwiązać, a
    > podejście - "to wyłączamy i idziemy do domu" jest co najmniej
    > nieodpowiedzialne.

    człowieku ale czego ty oczekujesz?

    Odpowiedzi typu "Aha, trudno, skoro nie potrafi Pan sobie z tym poradzić
    to ok, nie będziemy przeszkadzać." ??

    Wiesz jak łatwo złapać etykietkę operatora który ma w nosie spam? I jak
    ciężko się takiej etykietki pozbyć?
    Każdy egzekwuje na swoim poziomie, z moich informacji wynika (do czego
    sam się przyznajesz) że WIELKROTNIE były monity z naszej (Futuro) strony
    zanim podjęte zostały jakiekolwiek restrykcje, cytuję:

    <cytat>
    Co jakiś czas dostawałem od futrzaków info o spamie, oraz żeby
    zaprzestać jego wysyłania
    </cytat>

    Grep, grep i jeszcze raz grep, nie ma siły, wszystko da się wyciągnąć :)
    Powodzenia, i nie marudź tylko do roboty. Wujek google na pewno pomoże i
    polecam wizytę na p.i.mordplik :]

    Marcin Słowiński