  • Data: 2006-08-25 13:16:50
    Temat: Re: Dziwne działania Pro-Futuro
    Od: Steven Jurczyk <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem czy ktoś miał podobne akcje z dostawcą Pro-Futuro. Jestem
    > administratorem sieci radiowej, około 2000 użyszkodników (no, część nie
    > jest szkodnikami ;) Z racji takiej ilości abonentów używamy łącza z
    > ProFuturo - radiolinia 13Mbps (+ 5 x 4Mbps DSL na WWW). 90% klientów

    Zawsze mnie dziwilo jak "sieci osiedlowe/radiowe" funkcjonuja :)
    2 tysiace uzytkownikow * nawet jakas marna stawka od uzytkownika (np. 30
    zl) rowna sie 60 tysiecy PLN miesiecznie...

    Czy za te pieniadze ciezko jest:

    1) kupic lepsze lacze niz kilka skladanych Neostrad?
    2) zatrudnic lepszego admina?
    3) zainwestowac we wlasna duza pule IP z RIPE tak aby kazdy user mial
    swoje publiczne IP (nawet przymapowane jakims firewalem), po ktorym
    mozna by bylo jego poczynania identyfikowac? Podpowiem ze RIPE nie robi
    zadnego problemu z przydzielaniem ISP pol adresowych o wielkosci
    odpowiadajacej ilosci przypietych uzytkownikow (1 IP = 1
    uzytkownik/Klient)...

    --
    pozdrawiam
    steve