    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dziwne urządzenie potrzebne.
    Date: Wed, 07 Jan 2009 16:58:30 +0100

    On Wed, 07 Jan 2009 16:30:37 +0100, promkg <p...@o...pl> wrote:

    >Witam,
    >
    >Mam nietypową potrzebę. Otóż chcę taki sprzęt, co funkcjonalnością
    >przypomina przełącznik KVM, ale w sumie nie jest nim - mianowicie chodzi
    >mi o coś podłączane do komputera poprzez złącze USB i posiadające z
    >drugiej strony kable d-sub + PS/2 (mysz i klawiatura). Coś, co pozwoli
    >mi z laptopa zrobić monitor, klawiaturę + mysz. Podłączam to do
    >komputera bez klawiatury i myszki i monitora i mi wyświetla na moim
    >laptopie (może w okienku) obraz z D-Sub'a, a klawiatura i mysz działają
    >jak podłączone bezpośrednio do tamtego komputera.
> [...]

    A musi być urządzenie? Nie możesz po sieci użyć jakiegoś klienta do
    pracy zdalnej? Pulpit zdalny, jakiś serwer NVC czy np. darmowy (do
    zastosowań komercyjnych) TeamViewer? Zaleta będzie jeszcze taka że nie
    będziesz musiał tego robić mając komputery obok siebie a właściwie z
    dowolnego miejsca. Ja używam softu do pracy zdalnej właściwie na
    okragło - odpadło mi 90% ganiania po userach żeby sie przekonąc że
    pani Czesia wcisnęła CapsLock i dlatego hasło nie działa. ;-)

    Zdrówko