  • Data: 2015-08-10 09:07:19
    Temat: Re: Dźwig
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-08-15 o 17:13, Jr.F. pisze:

    > Ja sie nie znam, ale czy ta automatyka nie jest jakas automatyczna ?
    > Rozsadnie byloby mierzyc np sily w podporach, z tym, ze tu akcja byla
    > na tyle szybka, ze automatyka, tzn zabezpieczenia, raczej nic by nie
    > pomogla.

    Nie spotkałem się z takim rozwiązaniem. W żurawiu samojezdnym należy go
    wypoziomować.

    > Chyba ze masz na mysli jakas automatyke kompensujaca przechylenia na
    > biezaco - to faktycznie - w kolowym niemal na pewno takiej nie ma.
    > W plywajacym ... nie znam sie, moze i jest ...

    To nie były pływające, tym nie mniej kiedyś oglądałem na Discovery i
    taki morski ma po prostu system balastowania.

    > Jak widac - przydaloby sie.

    Moim zdaniem nie. Nic by to nie dało.

    > Po cos tam jednak stala. 6 osi, gora 70t, troche malo.
    > Czesci do dzwigow na niej przyjechaly ?

    Ja sądzę,że oni pochylali ją na miejscu, tylko wcześniej. Naczepa mogła
    przywieźć te dodatkowe podpory.