    From: KuFeL <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: E71 vs iPhone
    Date: Thu, 07 May 2009 12:45:50 +0200

    m...@g...com pisze:
    > Witam,
    >
    > Szukam nowego telefonu, coby zastapil mi wysluzonego K750i (z ktorego
    > jestem zadowolony, ale po 3 latach mi sie zwyczajnie znudzil). Zmiana
    > to bardziej zachcianka niz koniecznosc, wiec moje wymagania sa dosc
    > wygorowane:
    >
    > - wygoda uzytkowania
    > - dobrej jakosci ekran
    > - telefon musi sie zmiescic do zwyklej kieszeni
    > - GPS - okazjonalnie moze sie przydac jako przenosna mapa
    > - Wi-fi - co najmniej przyzwoita wygoda surfowania po necie
    > - aparat, radio, MP3 - ot, zwyczajny kombajn

> [...]
    jako uzytkownik e51 polecam e52, ktora bedzie za jakies dwa miesiace na
    rynku. Ma wszystko to co napisales plus ponoc dobra baterie i gps,
    ktorego nie ma e51.

    Mowie to z punktu widzenia bycia uzytkownikiem m.in. spv z dotykowym,
    samsungow roznej masci, nokii itp...

    Jutro zona odbiera e71, ale wydaje mi sie ze ta sluchawka jest za duza
    na noszenie w kieszeni...

    Pzdr,
    KuFeL
    --