    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: EGR
    Date: Tue, 16 Sep 2014 10:37:03 +0200

    On 2014-09-16 10:22, Chris wrote:

    > Benzyny też mają dwumasy i turbiny co do fap to nie wiem :)

    Benzyny też _miewają_ dwumasy i turbiny. Fapów chyba nie miewają.

    Są jakieś nowe diesle o mocy powiedzmy 120-130KM bez tych wynalazków? Bo
    większość benzyn o tych parametrach turbin i dwumas chyba (jeszcze jak
    się niestety spodziewam) nie ma.

    W sumie nawet jakby były to diesle średnio nadają się do jazdy po
    mieście. Jakbym regularnie robił trasy to bym się zastanowił, ale mi jak
    większości samochód służy do dojazdów do pracy i sklepu. A do tego to
    diesel bardzo średnio się nadaje - wiecznie niedogrzany, z zapychającym
    się filtrem... Tak wiem, że jeden z drugim śmignie po autostradzie i
    mało mu pali, ale w mieście na krótkich trasach to porażka.

    Shrek.