  • 11. Data: 2009-04-16 10:46:01
    Temat: Re: ERA stacjonarny
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > tylko ostatnio chwalebnych postow na temat ery, i tu i na portalach, ze
    > juz przestaje wierzyc w ich obiektywnosc ;)

    Miałem abo w erze i jeśli jakość będzie taka sama, to jak dla mnie
    wystarczy...

  • 12. Data: 2009-04-16 10:49:20
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "owp" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dzięki za opd. A jakość (też - niezawodność) jest w porządku?
    > Nie chciałbym, żeby mi marudzili, że namówiłem, a teraz nie działa przez
    > pół dnia :-)
    > Jeśli jest jak w 'normalnej' Erze to ok.

    jakość jest jak normalnej ery - jak masz zasieg to jest ok -

    jedyne co jest zauważalne - to czas od wybrania numeru jak do nich dzwonię
    jest o jakieś 4 sekundy opóźniony do czasu 1 sygnału w porównaniu z
    normalnym stacjonarnym

  • 13. Data: 2009-04-16 10:51:47
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    > To im nieporzebne :-)

    > W reklamach piszą 500 metrów. Czy to się sprowadza do jednego btsa ?

    realnie jest nawet więcej - sąsiad kiedyś testował u nas w górach i dość
    sporą wycieczkę na quadzie zrobił na mapce zerknij jak chcesz... z olszówki
    dolnej w bielsku białej (okolice ul różanej) dojechał na szyndzielnię i
    dzwonił normalnie

  • 14. Data: 2009-04-16 11:16:17
    Od: "Kri$P" <p...@w...pl>

    > Czy są jakieś ukryte haczyki ? Teściowie chcą zmienić stacjonarny, bo i
    > tak rozmawiają głównie przez komórki, a miesięcznie w TPSA wychodzi 100zł.
    >
    > Pzdr.
    > owp

    Nie zadzwonisz pod numery 0801 XXXXXX (w tpsa jedna jednostka niezależnie od
    czasu połączenia)

    Pozdro
    Kri$P

  • 15. Data: 2009-04-16 11:18:57
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Kri$P" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zadzwonisz pod numery 0801 XXXXXX (w tpsa jedna jednostka niezależnie
    > od czasu połączenia)

    801 X nie jest jedną jednostką taryfikowana - zależy od 4 cyfry w numerze

  • 16. Data: 2009-04-16 11:56:24
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kri$P" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zadzwonisz pod numery 0801 XXXXXX (w tpsa jedna jednostka niezależnie
    > od czasu połączenia)

    Na niektore zadzwonisz.
    Np. na mBank: 0801300800 - 15 gr za minute

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2009-04-16 12:00:48
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Albo firmowa - do odbierania - abo za 10zł

    Ja akurat z tego korzystam - bardzo jestem zadowolony.
    Jak placisz poleceniam zaplaty do dostaniesz nawet przez pol roku co miesiac
    10 minut na Ere :)
    Ale generalnie oczywiscie nie dzwonie z tego.
    Zasieg mam w promieniu kilkunastu km.
    Miedzy bajki nalezy wlozyc opowiesci o "jednym BTS" - korzystac mozesz ze
    wszystkich BTS-ow dostepnych w swojej strefie.
    Po prostu siec namierza Cie trangulacyjnie - tak jak w usludze "Radar" czy
    innych uslugach lokalizacyjnych i jesli z cala pewnoscia stwierdzi, ze
    wyszedles ze strefy (im gestsza siec nadajnikow tym ta pewnosc wieksza), to
    odcina Ci mozliwosc wykonywania (za wyjatkiam BOA) oraz odbierania polaczen.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 18. Data: 2009-04-16 12:02:09
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "owp" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Albo firmowa - do odbierania - abo za 10zł

    I nie wiem, czy do firmowej nie musisz miec REGON-u - czyli faktycznie miec
    zarejestrowanej DG.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 19. Data: 2009-04-16 12:04:53
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    nie ma możliwości wysyłania faxów, jak również ich odbierania
    az

  • 20. Data: 2009-04-16 12:08:33
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    > nie ma możliwości wysyłania faxów, jak również ich odbierania
    > az

    to ktos jeszcze używa faxów??