    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: ERP
    Date: Wed, 23 Jun 2010 02:01:08 -0700 (PDT)

    On 22 June, 23:13, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No ale wiesz jak to z kredytami - diabel tkwi w szczegolach i jaka
    > glupote sie popelnilo to sie czlowiek dowiaduje dopiero w kryzysie :-)

    Wiem. Pracuję w średniej firmie należącej do dużej korporacji. Od
    dziesięciu lat wybierają ERP i w tym tempie zajmie im to drugie tyle,
    bo właśnie w szczegóły się zagłębili. A w firmie chaos, bajzel,
    sodoma. Jakiś kretyn uznał że lepiej sodoma niż nienajlepiej trafiony
    system. Co chałupa to zwyczaj...
    Konrad
    PS Darmowych ERP jest ponad tuzin, jak ktoś się boi źle zainwestować
    pieniądze, można zacząć bez pieniędzy.
    PS2 Pracowałem kiedyś w firmie która wprowadziła podajże najgorszy MRP
    (to nie były jeszcze czasy ERP) dostępny na rynku. Do dzisiaj go
    używają bez problemów, więc nie wierzę że zły wybór systemu może mieć
    tragiczne skutki.