    From: Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: ESTOOL V2.11 - test dysku
    Date: Mon, 20 Apr 2009 18:39:26 +0200

    On Mon, 20 Apr 2009 09:08:01 -0700 (PDT)
    Pawel <p...@g...com> wrote:

    > Witam
    > Wkurza mnie jedna rzecz, zakupiłm nowy dysk no i chcę puścić na nim
    > full test ESTOOL-em v2.11.
    > Z tego co pamiętam gdy puszczałem ten test na 750 GB trwał on około 10
    > godzin.
    > Dlatego się pytam: nie ma żadnej możliwości by nie czekać aż tyle
    > czasu, żeby puścić ten test pod wirtualnym kompem (taki soft pod
    > windę)?

    Hmmm... Wirtualnym? Czemu akurat tak i co to miałoby dać?

    > Panowie zauważcie, że kiedyś gdy zakładało się partycje fdiskiem a
    > formatowało poleceniem format także się wydawało, że te OPERACJE są
    > niedostępne spod Windows, a tu proszę zawitał WIN XP i JEST TO
    > MOŻLIWE.

    Chyba nie do końca zrozumiałem. Co właściwie jest możliwe? Założenie
    systemu plików bez sprawdzania powierzchni? No oczywiście, że jest
    możliwe, ale...

    > Więc powiedźcie mi, czy jest jakiś sposób by nie czekać 10
    > godzin aż program sprawdzi dysk?

    ...w żaden sposób z tego nie wynika, że możliwe jest również
    sprawdzenie powierzchni bez sprawdzania powierzchni.
    Chcesz żeby było krócej - kup szybszy dysk.

    --
    Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>