  • Data: 2019-01-09 00:36:23
    Temat: Re: Ech te AMOLEDY
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-08 o 18:01, ToMasz pisze:
    [...]

    > uwaga. ważna informacja.
    > w powyższym poście, użyto słów niepoprawnie napisanych:
    > swieciłeś, niezauwasyłeś, mozesz właczony.
    ^^^^^^^^^^^^^
    "niezauwazyłeś", nawet przepisać nie umiesz :)

    > JAk pisał LordBluzg, autor takiego tekstu, ignorujący zasady pisowni nie
    > jest autorytetem, ani w dziedzinie pisowni ani żadnej innej. Nie może
    > być pianistą, malarzem, piłkarzem.

    Jestem pianistą :)
    Mylisz znaki diakrytyczne (dopuszczone w netykiecie) z zasadami pisowni
    :) Podobnie jakbyś pomylił łysego faceta z łysą kobietą :)

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta

    > To że nie dba o pisownie
    > jednoznacznie świadczy o lekcewarzeniu wszystkich aspektów życia i
    ^^^^^^^^^^^^^
    LEKCEWAŻENIU! KURWA!

    > chęci tkwienia w debiliźmie.
    > Lepiej Ci teraz?

    AltGr mi czasem nie bangla, znaczy bangla ale jest opóźniony :] Tobie
    bangla (sama z siebie) spacja i oba Shifty łącznie z Caps Lockiem masz
    popsute :) Znaki przestankowe masz uszkodzone. Sporo. Kolega J.F.
    przyznał się że ma upośledzenie i specjalnie wdusza spację przed
    pytajnikiem (przyspieszony:). Nie widziałem jednak, żeby wkleił
    certyfikat od lekarza ale pewnie nawet nie był na wizycie. Wie, że jest
    upośledzony i dobrze mu z tym :) Ja mam 40% utratę słuchu ale
    "wycyganiłem" zaświadczenie od lekarza na 2 czerwone kropki w głośności
    TV i żona się w końcu odpimpała :) Wzrok mam OK ale mi go ranisz :)

    P.S.
    Wulgaryzmy/Netykieta. Nie muszę ich używać ale lubię. Ostrzegam nickiem :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>