  • Data: 2019-08-27 14:13:50
    Temat: Re: Ech te srakofUny - Barometr
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "z" 5d64c1c0$0$515$6...@n...neostrada.pl

    > Brawo Ty. Niestety nie jestem tak
    > genialny bo nie mam wyższego wykształcenia

    Najwyraźniej brak Ci podstawowego.
    (piszę to na podstawie wielu rozmów przeprowadzonych z Tobą;
    mam na myśli nie tylko problemy ortograficzne i nieznajomość
    podstaw siedemnastowiecznej fizyki)

    > i mieszkam na wschodzie.
    > I oczywiście chodzę do pracy

    Do jakiej pracy? -- toż Ty najwyraźniej o niczym nie masz
    pojęcia! Płacą Ci za bezczynność/niepsucie? Jesteś prawnie
    chronionym terrorystą?

    > a nie leniuchuję za pieniądze podatników

    Przypominasz leniuchującego -- dzieciaka.

    > ;-) To mnie dyskwalifikuje w przedbiegach do debaty z Tobą.

    > PS. Myślałeś kiedyś nad zawodowym korektorstwem (jest takie słowo?)
    > Szkoda żeby taki talent się marnował. Można to robić zdalne ze swojej kanapy. ;-)

    Najwyraźniej nie potrafisz zadbać o siebie, lecz usiłujesz rządzić innymi.
    Droga (do uzyskania statusu świra -- dającego rentę chorobową w RP) niby
    poprawna, ale konkurencja spora... ;)

    "z" 5d64bfe5$0$17363$6...@n...neostrada.pl

    > A może w końcu napiszesz elaborat jak dostać rętę.

    E: Może masz na myśli rentę?

    --