  • Data: 2015-05-28 00:27:45
    Temat: Re: Edycja mapy Osmanda
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Krystek" mjvidl$euf$...@n...news.atman.pl

    > Już poprawiłem. Teraz przystanek jest tam, gdzie być powinien: obok sklepu PSS
    Społem.

    Dzięki. Na razie nie sprawdzę, bo ciągną na lejku Virgin Mobile -- być może
    burza coś uszkodziła. U mnie wszystko idzie dobrze do najdalszego miejsca,
    gdzie nie mogę uzyskać informacji do dynamiki ;) IP. Po statyce idzie, ale
    mniej więcej 1 na 20 razy. Wystarczy do NTP, ale nie do map.

    Na dodatek nieco odleciałem z tego świata -- prawdopodobnie za sprawą jogurtu
    Zott Jogobella. (zatrułem się) Jednak picie mleka jest bezpieczniejsze.

    Pewności nie mam co do tego, że usterka ma miejsce poza moim zasięgiem.
    Być może jutro (raczej dziś będę mógł to sprawdzić i stosownie skorygować)
    Jeśli zepsuł się APek (kultowa 340 TPlinka) nie ma problemu, bo mam zapasowy.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'