  • Data: 2019-06-19 11:06:02
    Temat: Re: Ekran
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako Trybun <M...@j...ru> w artykule
    <news:5d090590$0$514$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

    > A właściwie jego proporcje. Czy też tak macie że z jednej strony kursor
    > tylko dochodzi do krawędzi ekranu a z drugiej chowa się prawie całkowicie?
    > Podobnie jest w proporcji góra dół. Góra - cały kursor widoczny, na dole
    > kursor chowa się za krawędzią. U Nvidii to chyba norma bo mam to na
    > stacjonarnym i laptopie, ale czy idzie to jakoś skorygować aby było
    > normalnie?

    Podłącz drugi monitor z lewej, a trzeci poniżej.

    Jeśli nie chcesz dodatkowych monitorów, możesz mieć na odwrót tylko kiedy
    chodzi o lewo-prawo. Wystarczy zmienić język interfejsu na hebrajski lub
    arabski po doinstalowaniu właściwych pakietów językowych, ale to już NTG.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

    *** MUSK TFUi WRUK ***
    (taki sobie napis na murze)